Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Få styr på på dit brand's tilstedeværelse på Instagram 1 og 2
Body: 
Dette kursus er for dig, der både har brug for at få afklaret din forretnings strategiske tilstedeværelse på Instagram samt dig der har brug for helt konkret hands-on erfaring. 
 
I tak med Instagram udbredelse er rigtig mange virksomheder også hoppet med på Instagram-bølgen. 
 
Er din virksomhed allerede hoppet på Instagram-bølgen, eller overvejer I hoppe med på bølgen? Så er det her det perfekte kick-start kursus til dig, der til daglig sidder og arbejder med sociale medier enten i en marketing- eller en kommunikationsafdeling.
 
Formålet med kurset er, at vi går i dybden med brugen af Instagram ud fra et virksomhedsperspektiv, så du, som deltager får et indgående kendskab til mediets muligheder og begrænsning. Du får konkret inspiration til, hvordan du kan gå hjem og arbejde strategisk med Instagram og begynde at skabe engagerende og levende virksomhedshistorier med en høj billedkvalitet, der aktivt engagere slutbrugerne uagtet om du er en organisation eller en virksomhed. 
 
Første del af undervisningen har fokus på at klæde dig på, så du får styr på jeres strategi, og vi tager udgangspunkt i 2 af de virksomheder, der deltager på dagens kursus. Anden del af kurset har fokus på en mere praktisk tilgang, hvor du får konkrete tips til, hvordan du kan få løftet dine færdigheder indenfor fotografi, så du selv kan dele billeder, der er iøjnefaldende i mængden af billeder, der hvert sekund bliver delt på Instagram.
Kurset giver dig både den strategiske viden, og værktøjerne til at bruge Instagram personligt, i din virksomhed eller organisation efterfølgende.
 
Indhold på del1: 
  • Instagram Introduktion med gennemgang af vigtige funktioner (bio-profil,  hashtags, og performance m.fl) 
  • Strategiske overvejelser i forhold til din brand’s tilstedeværelse på Instagram 
  • Målgruppeovervejelse 
  • Brugernes adfærd på Instagram 
  • Case eksemplar med afsæt i 2 virksomheder
  • Contentstrategi 
  • 5 konkrete tips til at arbejde strategisk med Instagram
 
Indhold på del2: 
  • Principper for det visuelle, komposition af IG-billeder
  • Hvordan arbejder man med telefonen
  • Visuel øvelse - vi tager billeder
  • Redigering af billeder 
  • Værktøjer til redigering - hvilke apps skal du bruge
  • Post af billeder på Instagram brug af hashtags, captions etc.
Målgruppen:
Forløbet er skræddersyet til dig der sidder med det daglige ansvar for virksomhedens kommunikation, marketing og service på jeres digitale kanaler. Dit erfaringsniveau er ikke afgørende, men du skal være drevet af ønsket om, at fortælle virksomhedens historie gennem brugen af billeder. 
 
Underviseren:
Mette Willert er kreativ content producer og visuel storyteller. Hun har mere end fem års erfaring i at arbejde med content, communities og som Facebook-redaktør - både på praktisk og strategisk niveau. Mette var med til at starte DSB’s Instagramkonto, og har arbejdet i DSBs social media team indtil januar 2018. Udover DSB har Mette etableret en stærk instagramprofil kendt som @Littlemycph med en fanbase på mere end 42K followers og med fokus på mennesker og byrum.  

 

Tidspunkt

Onsdag 28. november 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-11-28 08:30:002018-11-28 04:00:00Europe/CopenhagenFå styr på dit brand's tilstedeværelse på Instagram 1 og 2Dette kursus er for dig, der både har brug for at få afklaret din forretnings strategiske tilstedeværelse på Instagram samt dig der har brug for helt konkret hands-on erfaring.  I tak med Instagram udbredelse er rigtig mange virksomheder også hoppet med på Instagram-bølgen.  Er din virksomhed allerede hoppet på Instagram-bølgen, eller overvejer I hoppe med på bølgen? Så er det her det perfekte kick-start kursus til dig, der til daglig sidder og arbejder med sociale medier enten i en marketing- eller en kommunikationsafdeling. Formålet med kurset er, at vi går i dybden med brugen af Instagram ud fra et virksomhedsperspektiv, så du, som deltager får et indgående kendskab til mediets muligheder og begrænsning. Du får konkret inspiration til, hvordan du kan gå hjem og arbejde strategisk med InstagNordre fasanvej 113-115, 1. salDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre fasanvej 113-115, 1. sal

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring