OBS! Eventet er målrettet marketing beslutningstagere.

Kundeoplevelsen (CX) er blevet den vigtigste differentiator. Men hvad er fundamentet bag at skabe den bedste kundeoplevelse?
Det er at møde kunden med en personaliseret oplevelse. Det er at skabe relevans i de vigtigste moments.

På mødet taler vi om, hvordan man realiserer en personaliseringsstrategi, hvorfor og hvilke faldgruber der er. Adobe giver inspiration til, hvordan vores kunder arbejder med personalisering, og hvordan de skaber værdi.

Efter inspirationen diskuterer vi i grupper af peers vores egne erfaringer med personalisering.

Agenda:
Kl. 08.30
Let morgen anretning

Kl. 09.00
Velkomst ved Adobe
Introduktion – rundt om bordet


Kl. 09.20
Værdien af personalisering – og hvordan man skaber en personaliseringsstrategi. De typiske faldgruber man skal undgå.
Inspiration ved Martin Bonnor og Mikkel Schmidt, Adobe

  • Hvordan skaber man en personaliseringsstrategi?
  • Hvad er værdien af at personalisere?
  • Hvordan realiserer man strategien? Hvordan skaber man den rette organisation, teknologi og de nye processer?
  • Hvorfor mislykkes nogle projekter, og andre lykkes?

Kl. 09.50
Kort pause

KL. 10.00
Peer Talk

  • Hvilke udfordringer er der i at skabe en personaliseret oplevelse for dine kunder?
  • Hvordan skaber du den agile marketing organisation med de rette kompetencer?
  • Hvilke overvejelser skal du gøre dig, når du vælger din teknologi?
  • Hvilke marketingprocesser skal etableres eller styrkes?
  • Hvordan skaber du en personaliseret kunderejse, der i realtid responderer på kundens adfærd?
  • Hvordan får du mest ud af de data, din virksomhed skaber om kunden?

Kl. 10.45
Opsummering
Kl. 10.50
Netværk og afslutning

Målgruppe:
Eventet henvender sig til CMO’s, Heads of Marketing, Head of CX og lignende marketing ledere indenfor B2B, B2C og B2B2C.

Der er et stærk begrænset antal pladser. Når du registrerer dig, vil der komme en bekræftelse på din tilmelding. Du vil derefter modtage en endelig bekræftelse eller få at vide at der er venteliste. VIGTIGT: Du er således ikke garanteret plads, før du modtager den endelige bekræftelse.

Bemærk: Dine tilmeldingsdata deles mellem familien af Adobe virksomheder og Dansk Markedsføring som kan bruge disse til logistikformål og til markedsføring. Du kan altid afmelde dig at modtage emails.

Adobe står for tilmeldinger til og indhold på arrangementet, og al henvendelse herom sendes til Heidi Lindegaard (heidilin@adobe.com).

Dansk Markedsføring lægger lokaler til arrangementet på Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 Frederiksberg.