OPLEV BRANDING OG MARKETING IKONET MARTIN LINDSTRØM PÅ DETTE INTENSIVE SYMPOSIUM OG BLIV UDDANNET I EN HELT NY MENINGSFYLDT AGENDA, DER SKABER VÆRDI FOR ALLE VIRKSOMHEDER, LEDERE, CHEFER OG MEDARBEJDERE.

“Hvorfor er alle Zoom og Teams møder præcis en time uanset hvad teamet og agendaen er? Og hvorfor har onlinemøderne pludselig elimineret alle toiletpauserne?”

“Hvorfor har en simpel ting som indkøb af kontorartikler udviklet sig til at ligne en rigsretssag med partshøringer og udvidede kontrolinstanser?”

Det er på tide at virksomheder og organisationer fjerner usundt bureaukrati, meningsløst regeltyrani og uendelige procedure labyrinter, der forhindrer værdifulde beslutninger, motiverende handlekraft og innovation. Det er på tide at alle organisationer etablerer en AFDELING FOR SUND FORNUFT!

Martin Lindstrøm er forfatter til en række banebrydende marketing og branding bøger – Brandchild og Brandsense, til de seneste bestsellers Buyology og Small Data – altid med en stålfast og passioneret ambition om at lære virksomheder hvordan og hvorfor de skal bygge emotionelle relationer til deres kunder. 

Denne gang er Lindstrøm gået skridtet videre end branding og strategisk marketing. Denne gang har han sæt sig selv i førersædet til en kulturel transformation, der skal få hele virksomheden til at arbejde sammen, til glæde og gavn for kunder, medarbejdere, og omverden.

Symposiet bliver ekstremt tankevækkende, hylende morsomt, tå krummende lærerigt og efter 8 intensive timer går du hjem med en step-by-step guide til implementeringen af den vigtigste nyskabelse i virksomheden historie på bare 90 dage.

Det får du med hjem fra symposiet:

  • Oplev hvorfor mangel på sund fornuft fører direkte til dårlige kundeoplevelser
  • Se hvordan intern politik og organisering kvæler innovationskraften
  • Lær hvordan du geninstallerer sund fornuft på kun 90 dage
  • Hør hvordan du tredobler effektiviteten af dine møder
  • Få afgørende ny viden til at etablere en ægte kundefokuseret tankegang i din organisation baseret på sund fornuft
  • Et signeret eksemplar af Martin Lindstrøms nye bog ”Afdelingen for sund fornuft”

PROGRAM:
09.00-10.30
Et sundhedstjek af virksomhedens immunsystem set på igennem en affærdspsykologisk scanner. Og hvad der skal til for at finde en vaccine til en mere empatisk og meningsfyldt virksomhedskultur.

11.00-12.30
Lederskab, innovation og den overraskende sandhed om menneskets motivation. Hvordan man kickstarter en værdiskabende intraprenørånd der gennemsyrer hele virksomheden og skarp sliber konkurrencefordele og kundefokus.

13.00-14.30
Hvad der skal til for systematisk at fjerne bureaukratiske idioti, dræbende kulturelle undskyldninger og over-sensitive procedure for i stedet at erstatte dem med simpel sund fornuft… Alt sammen mens du sparer penge.

15.00-16.30
Lad os åbne afdelingen for sund fornuft. Og bevise at det er muligt at geninstallere sund fornuft på kun 90 dage.

Tilmelding enten her på siden eller her: https://martinlindstrom.dk/.

PRISER:
Early Bird indtil 15. marts:
kr. 1.995
Lazy Bird fra 16. marts-1. maj
kr. 2.495
Herefter:
kr. 2.995
Alle priser er ex. moms

Konferencen arrangeres i samarbejde med Erhvervsakademi Aarhus og Dansk Markedsføring. Alle er velkomne – der kan ikke opnås medlemsrabat på arrangementet.

Lokation:

Centralværkstedet, Værkmestergade 9, 8000 Aarhus C