Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Premiere: Post-purpose Masterclass med Thomas Kolster!
Body: 

Lær at skabe et meningsfyldt brand, som får folk til at handle!

Brands er ved at miste magten, som folk har taget skeen i egen hånd fra produkter til marketing. Samtidig er folk blevet mere skeptiske over for brands godgørende ord og handlinger. Thomas Kolster a.k.a. Mr. Goodvertising viser hvordan vi har brug for en ny tilgang til det ofte navlepillende purpose for at skabe brands, som sætter folk i højsædet. Det handler ikke om at få folk til at tro på dit brand’s purpose, men i stedet for få dem til at tro på dem selv og deres egen evne til at skabe forandring. Du skal ikke spørge ”WHY”, men i stedet for spørge ”HVEM kan du hjælpe folk med at blive?”. Hvis du som brand gør dig selv til supermand, er det måske ikke så mærkeligt, hvis du fejler igen og igen. Du skal gøre folk til helte i deres eget liv.

Denne Masterclass viser, hvordan du med fordel kan vende folk fra at være en passiv målgruppe til aktører på tværs af marketing mikset fra produkter til reklame. Du vil lære, hvordan man undgår purpose-washing og bygger meningsfulde brands, som spiller en reel rolle i folks liv. Metoderne bygger på Thomas’ kommende bog The Hero Trap (Routledge 2020), som påviser, hvordan man kan skabe adfærdsændring og ultimativt opnå bæredygtig vækst, som kommer alle til gode.

Se også denne video, Thomas Kolster fortæller, hvad du får ud af at deltage.

Du lærer:

-       Hvordan du undgår purpose-washing og spiller en meningsfuld og autentisk rolle i folk’s liv.

-       Hvordan du rykker fra generiske sager som havplastik til at gøre en reel forskel.

-       Hvordan du vender folk til aktører på tværs af marketing mikset.

-       Hvordan du skaber skalerbare kampagner drevet af passionerede folk.

-       Hvordan du skaber adfærdsændring i større skala samt ultimativt opnår salg.

Udbytte:

-       Du modtager to PDF’er med metoderne på engelsk: The Brand Transformation Tool og The Transformative Platform

-       Du modtager Thomas Kolster’s nye bog ”The Hero Trap”

Om Thomas Kolster
Thomas Kolster er en marketing aktivist på en mission om at få virksomheder til at sætte mennesker og miljø først. Som en erfaren branding og bæredygtigheds specialist med mere end 18 års erfaring, har han rådgivet Fortune 500 virksomheder, start-ups, regeringer, bureauer og NGO’ere. Han er grundlægger af Goodvertising-bevægelsen, som har inspirereret et skifte til det bedre i reklamebranchen. Han er også forfatter til to bøger ”Goodvertising” (Thames & Hudson 2012) og ”The Hero Trap” (Routledge, 2020). Thomas er også en international anerkendt foredragsholder, som har optrådt i mere end 70 lande ved events som TEDx, SXSW, D&AD og Sustainable Brands. Desuden er han en ivrig skribent for The Guardian, Adweek, The Drum og mange andre – og han dømmer tit international priser som f.eks. Cannes Lions og D&AD. Som passioneret iværksætter har han lanceret adskillige impact platforme som f.eks. Cph:Change og Wheregoodgrows. Thomas’ kongstanke er simpel: Forandring begynder med dig.

 

Tidspunkt

Tirsdag 23. juni 2020 (Kl. 08.30-12.00)2020-06-23 08:30:002020-06-23 12:00:00Europe/CopenhagenPremiere: Post-Purpose Masterclass med Thomas KolsterLær at skabe et meningsfyldt brand, som får folk til at handle!Brands er ved at miste magten, som folk har taget skeen i egen hånd fra produkter til marketing. Samtidig er folk blevet mere skeptiske over for brands godgørende ord og handlinger. Thomas Kolster a.k.a. Mr. Goodvertising viser hvordan vi har brug for en ny tilgang til det ofte navlepillende purpose for at skabe brands, som sætter folk i højsædet. Det handler ikke om at få folk til at tro på dit brand’s purpose, men i stedet for få dem til at tro på dem selv og deres egen evne til at skabe forandring. Du skal ikke spørge ”WHY”, men i stedet for spørge ”HVEM kan du hjælpe folk med at blive?”. Hvis du som brand Nordre Fasanvej 113-115, 1. salDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 995,00 (Kr 6 243,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115, 1. sal

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler