Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Silicon Valley Study Tour
Body: 
Kom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.

Program:
Ugens program er en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups indenfor salg, marketing, customer engagement, data, SoMe mv. Rundt om det faglige program bliver der fællesmiddage, og vi lægger op til, at vi hver dag sidst på dagen mødes over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende.

 
Vi bor på centralt belligende 4-stjernede hoteller i hhv. Palo Jose (Hotel Valencia) og San Francisco (Hotel Zetta) – tre dage hvert sted.
Mandag til fredag d. 20. maj-24. maj har vi fuldt program og besøger virksomheder, møder inspirerende mennesker og netværker i gruppen. Vi besøger bl.a. Google, Facebook, Cadreon, SAP Next-gen, Twitter, Stanford University og Salesforce. (Ret til ændringer og tilføjelser i programmet forbeholdes).

Læs mere om programmet her..

 
Turen er arrangeret af et partnerskab mellem, Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS.
 
Pris og tilmelding:
DKK 29.000 ekskl. moms (medlemmer af Dansk Markedsføring) og DKK 31.000 ekskl. moms (ikke-medlemmer af Dansk Markedsføring).
 
Inkluderet i prisen er 5 dages unikt fagligt program, 2×3 overnatninger på 4* hotel i San Jose og San Francisco, 2 fællesmiddage på en restaurant i San Jose og i San Francisco, daglig bustransport til fælles arrangementer og det faglige program.
Prisen dækker ikke din rejse, morgenmad, frokoster og middage (undtagen de to fællesmiddage).
 

Vi anbefaler hurtig tilmelding, da turen har et begrænset antal pladser.

Deltagerantallet er begrænset til 30. Turen gennemføres ved minimum 15 tilmeldinger.
 
Tilmelding er bindende. Skulle du blive forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden person. 
 

Tidspunkt

Søndag 19. maj 2019 fra 09.00 - Lørdag 25. maj 2019 16.002019-05-19 09:00:002019-05-25 04:00:00Europe/CopenhagenSilicon Valley Study TourKom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.Program:Ugens program er en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups indenfor salg, marketing, customer engagement, data, SoMe mv. Rundt om det faglige program bliver der fællesmiddage, og vi lægger op til, at vi hver dag sidst på dagen mødes over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende. Vi bor på centralt belligende 4-stjernede Nordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

Kursuspris

  • Medlempris Kr 29 000,00 (Kr 36 250,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 31 000,00 (Kr 38 750,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

Partnere

  • Turen udbydes i samarbejde med: 
                 

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

3 Gode grunde

  1. Besøg nogle af verdens mest innovative virksomheder
  2. Netværk med en gruppe af CEOs, CMOs og Digitale eksperter
  3. Hør det nyeste indenfor digital marketing transformation & innovation