Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Silicon Valley Study Tour 2020
Body: 

Kom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.

2020 turen bliver femte gang, at TCC, Dansk Markedsføring og Marvelous byder på Silicon Valley inspiration. Alle de foregående ture har været udsolgt, så tøv ikke for længe.

Program:

Den overordnede paraply for ugen i The Bay Area er Digital transformation og Innovation. Ugen vil bestå af en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups. 

Vi skal bl.a. besøge: Google, Nvidia, Netlify, Acxiom og Den Danske Tech Ambassade. 

Rundt om det faglige program bliver der en fællesmiddag, og hver dag sidst på dagen mødes vi over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende.

Vi bor på centralt beliggende 4-stjernede hoteller i hhv. San Jose og midt i San Francisco, så du har gode muligheder for at mærke byens puls, shoppe, finde listige madsteder, nyde et glas kølig californisk Pinot Noir, eller hvad du nu har lyst til.

Læs mere om programmet her..

 
Turen er arrangeret af et partnerskab mellem, Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS.
 
Pris og tilmelding:

Prisen for turen er:

DKK 28.000 ekskl. moms (Early Bird til og med 31. december 2019)

DKK 30.000 ekskl. moms (medlemmer af Dansk Markedsføring)

DKK 32.000 ekskl. moms (ikke-medlemmer af Dansk Markedsføring)

Inkluderet i prisen er 5 dages unikt, fagligt program, 2×3 overnatninger på 4* hotel i San Jose og San Francisco, en fællesmiddage på en restaurant i San Jose, daglig bustransport til fælles arrangementer og det faglige program.

Vi skal bo på følgende to hoteller:

Hotel Valencia

https://www.hotelvalencia-santanarow.com/

Hotel Zetta

https://www.viceroyhotelsandresorts.com/zetta

Prisen dækker ikke din rejse, morgenmad, frokoster og middage (undtagen de to fællesmiddage).

Du tilmelder dig ved at sende en mail til tilmelding@markedsforing.dk. Skriv dit navn, titel, virksomhed, virksomhedens adresse og dit mobilnummer. Anfør også dato for din ankomst og afrejse fra hotellet.

Vi anbefaler hurtig tilmelding, da turen har et begrænset antal pladser.

Deltagerantallet er begrænset til 30. Turen gennemføres ved minimum 15 tilmeldinger.

Tilmelding er bindende. Skulle du blive forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden person. Du modtager en faktura fra Dansk Markedsføring.

 

Tidspunkt

Søndag 26. april 2020 fra 13.00 - Lørdag 2. maj 2020 13.002020-04-26 01:00:002020-05-02 01:00:00Europe/CopenhagenSilicon Valley Study Tour 2020Kom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.2020 turen bliver femte gang, at TCC, Dansk Markedsføring og Marvelous byder på Silicon Valley inspiration. Alle de foregående ture har været udsolgt, så tøv ikke for længe.Program:Den overordnede paraply for ugen i The Bay Area er Digital transformation og Innovation. Ugen vil bestå af en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups. Vi skal bl.a. besøge: Google, Nvidia, NetlifNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 28 000,00 (Kr 35 000,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS

3 Gode grunde

  1. Besøg nogle af verdens mest innovative virksomheder
  2. Hør det nyeste indenfor digital marketing transformation & innovation
  3. Netværk med en gruppe af CEOs, CMOs og Digitale eksperter

Relaterede artikler