Kom og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEO’s, marketingchefer, brand managers, digitale eksperter og tilsvarende gode folk fra både kunde- og bureausiden, der tager en uge til Silicon Valley og San Francisco for at høre, se og mærke det allernyeste fra dalen.
Program:
Ugens program er en god blanding af besøg hos nogle af de helt store virksomheder i Silicon Valley og downtown San Francisco, organisationer indenfor forskning og design af innovation og teknologi samt møder med en række spændende tech start-ups indenfor salg, marketing, customer engagement, data, SoMe mv. Rundt om det faglige program bliver der fællesmiddage, og vi lægger op til, at vi hver dag sidst på dagen mødes over et glas øl/vin for at vende dagens oplevelser, netværke og lære hinanden bedre at kende.
Vi bor på centralt belligende 4-stjernede hoteller i hhv. Palo Jose (
Hotel Valencia) og San Francisco (
Hotel Spero) – tre dage hvert sted.
Mandag til fredag d. 20. maj-24. maj har vi fuldt program og besøger virksomheder, møder inspirerende mennesker og netværker i gruppen. Vi besøger bl.a. Google, Facebook, Cadreon, SAP Next-gen, Twitter, Stanford University og Salesforce.
(Ret til ændringer og tilføjelser i programmet forbeholdes).
Læs mere om programmet her..
Turen er arrangeret af et partnerskab mellem, Dansk Markedsføring, TCC og MARVELOUS.