Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Social Media Manageren 2019
Body: 
Velkommen til den digitale peer-to-peer økonomi, hvor social er nøglen til fremtidens kundeoplevelser, brandbuilding, kundeservice, krisehåndtering, salg, innovation og rekruttering. Social er i dag meget mere end følgere, likes og trafik. Social Media Management er blevet en forretningskritisk disciplin, der kræver orden i penalhuset, teknologisk overblik og taktisk handlekraft.
 
Det store spørgsmål er nu. Hvad betyder det for dig som sociale media manager og prioriteringerne i virksomhedens digitale marketing indsatser? Hvad er forandret? Hvad skal du være forberedt på? Hvor ligger guldet? Og hvordan får du fat i det? Operationelt, konkret, hurtigt og billigst muligt?
 
Disse grundvilkår betyder at SoMe værktøjkassen skal trimmes. Noget skal slibes, noget skal smides ud og noget nyt skal tilføjes. Social Media Manageren 2019 er 8 timer med tools, tips, tricks og tendenser. Hand on viden til at få succes med sociale medier– step by step
 
På Social Media Manageren 2019 får du nyeste viden om:
 
  • Strategi og planlægning
  • Taktik og eksekvering
  • Trust Building
  • Social Content Marketing
  • Social Ads – kampagneudvikling, planlægning og indkøb
  • Kreativitet og indholdsproduktion
  • Data, analyse, rapportering og formidling
  • Influencer Marketing
  • Sociale Media Marketing Automation
  • Social Selling
  • Copywriting til sociale medier
  • Alt det nye og alt det der virker
 
Glæd dig til at blive inspireret af bl.a.: 
  • Le Gammentoft, kreativ direktør, Heartbeats
  • May Kjærsgaard, digital redaktør, Bo Bedre
  • Astrid Haug, kommunikationsekspert, forfatter og debattør, astridhaug.dk
  • Daan Jansonius, Sr. Commercial Strategist, Snapchat
  • Anja Tønning, Head of Social Media, Salling Group
  • Katrine Klitgaard, Creative Team Manager, Salling Group
  • Julie Schwartz, Medieforsker, DR Medieforskning
  • Taylor Ryan, CMO, Valuer.ai (indlægget holdes på engelsk)
  • Mads Ejsing, Product specialist, LeadFamly
  • Andreas Fabricius, Development director, LeadFamly
  • Linea Svendsen, Conversational AI Manager, Topdanmark
  • Anna-Bertha Heeris Christensen, Phd Fellow, CBS – Copenhagen Business School
  • Mette Cramon, kommunikationschef, Sikkerhedsstyrelsen
  • Peter Lind Nielsen, senior advokat, Bech Bruun
  • Rasmus Kolbe, kreativ direktør, Cube
  • Bo Mikael, kontaktdirektør og digital strateg, Peytz & Co
 
 
Konferencen henvender sig til:
Social Media Manageres, Marketingchef/direktør, Community Managers, kommunikationsmedarbejdere, Ecommerce sales manager, content marketing manager, social media analyst, traffic manager, digital marketing manager, digital marketing technologist, business analyst, salgschef, digital projektleder, eller andre med ansvar for at virksomhedens tilstedeværelse på sociale medier.
 
Pris:
Kr. 3.495,-
(ekskl. moms. faktura og bekræftelse sendes umiddelbart efter modtagelse af tilmelding).
 
Earlybird:
Ved tilmelding senest den 1. oktober sparer du 1000 kroner, og deltager til kun kr. 2495,-
Prisen er inklusiv fuld forplejning (morgenmad, frokost, pauseserveringer og drikkevarer)

 

Tidspunkt

Tirsdag 3. december 2019 (Kl. 08.30-16.15)2019-12-03 08:30:002019-12-03 04:15:00Europe/CopenhagenSocial Media Manageren 2019Velkommen til den digitale peer-to-peer økonomi, hvor social er nøglen til fremtidens kundeoplevelser, brandbuilding, kundeservice, krisehåndtering, salg, innovation og rekruttering. Social er i dag meget mere end følgere, likes og trafik. Social Media Management er blevet en forretningskritisk disciplin, der kræver orden i penalhuset, teknologisk overblik og taktisk handlekraft. Det store spørgsmål er nu. Hvad betyder det for dig som sociale media manager og prioriteringerne i virksomhedens digitale marketing indsatser? Hvad er forandret? Hvad skal du være forberedt på? Hvor ligger guldet? Og hvordan får du fat i det? Operationelt, konkret, hurtigt og billigst muligt? Disse grundvilkår betyder at SoMe værktøjkassen skal trimmes. Noget skal slibes, noget skal smides ud og noget nyt skal tilføjes. Social Media Manageren 2019 er 8 Værkmestergade 2Dansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 495,00 (Kr 3 118,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 2 495,00 (Kr 3 118,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Comwell Hotel
    Værkmestergade 2

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Erhvervsakademi Aarhus

3 Gode grunde

  1. Få 8 timer med de nyeste SoMe tools, tips, tricks og tendenser
  2. Netværk med +300 digitale branchekolleger
  3. Ved 3 eller flere samtidige tilmeldinger fra samme virksomhed fås 20 % rabat på den samlede faktura
i 2018 blev konferencen udsolgt en måned inden afholdelse!
1

Relaterede artikler