*/
Har du blik for, hvordan du får kunden til at vælge dit produkt? Ved du, hvordan du får kunden til at ændre adfærd? Har du styr på, hvilke psykologiske kneb du kan bruge, når du henvender dig til dine kunder – hvilke håndtag du kan bruge, så du får kunderne til at gå din vej?
Styrk din markedsføring med fortællinger og tilknyttede, tematiserede oplevelser, der skaber engagement og relationer på tværs af medier og platformeAktivering af dit brand – Dybere relationer – Integrering af nye medier og muligheder
Lær hvordan du med købmandsskab, organisering og struktur sikrer målrettet og kontrolleret salgsudvikling i din webshop. Vi gennemgår de vigtigste indsatsområder og hvordan du kan optimere dem i din virksomhed. IT-investeringer og styring heraf sættes under lup. Og du introduceres til de processer og værktøjer, du kan bruge i effektiv planlægning og aktivering af det digitale salg i din virksomhed.
Adfærdspsykologi og -design er vigtigere end nogensinde, og emnet er enormt! På dette kursus har vi valgt at gå i dybden med, hvordan du får dit produkt til at tage sig mere attraktivt ud, og hvordan du får dine kunder til at vælge dine produkter.
Tag med til Silicon Valley i uge 18