Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Tag med Dansk Markedsføring til European Data Ethics Forum
Body: 

Arbejder du med dataetik? Og interesserer du dig for, hvordan du som privatperson og virksomhed kan beskytte data? Og hvordan du etisk korrekt bør behandle andre menneskers data? Så tag med Dansk Markedsføring til European Data Ethics Forum d. 10. oktober i Center for Ledelse i København. 

For tredje år i træk afholder DANSK IT og tænkehandletanken DataEthics dette internationale forum med fokus rettet på de dataetiske problemstillinger, som påvirker både virksomheder og privatpersoner. Konferencen belyser også, hvordan det at behandle forbrugere etisk ansvarligt, rent faktisk kan være et konkurrenceparameter. Dansk Markedsføring går ind som partner på denne konference, fordi vi ser stor vigtighed i at deltage i diskussionen om de dataetiske principper ud fra en kommerciel marketingsynvinkel såvel som ud fra et privat databeskyttelsesperspektiv.

Som medlem af Dansk Markedsføring kan du derfor helt eksklusivt deltage for blot DKK 1.800,- (normalpris DKK 3.385,-). 

Om DataEthics.eu:

DataEthics.eu er en tænkehandletank, der arbejder for at fremme dataetiske produkter og tjenester. DataEthics er fortalere for ny teknologi og har en konstruktiv tilgang til den teknologiske udvikling. DataEthics skaber og deler viden omkring dataetik og dataanvendelse for virksomheder, uddannelsesinstitutioner, organisationer, individer og beslutningstagere udfra såvel en teknisk, organisatorisk og juridisk som social vinkel. 

På konferencen kan du bl.a. opleve:

  • Paul Nemitz on how Europe is working on being a data democracy as opposed to China's data dictatorship and the US data monopoly society. Nemnitz is Principal Advisor in the EU Directorate General for Justice and Consumers.
  • Boost.ai - Camilla Gjetvik, Chief Operating Officer, on how Boost makes and markets chatbots in fierce competion with global players
  • Okra.ai - Loubna Bouarfa, CEO and founder, on how Okra works ethically with artificial intelligence in healthcare.
  • Calcabis - Kasper W Rost. CEO and founder on how you can work with AI without data and why this is the right approach to reach compliance and retain the ethics in AI and data management.
  • European High-Level Expert Group and AI and Ethics, Gry Hasselbach member of the group and co-founder of DataEthics.eu will give a status
  • Saxo - How Saxo will try and beat global players
  • Aarhus Municipality - Mikkel Højbjerg, digital site manager, on how the second largest municipality in Denmark is implementing data ethics
  • Denmark's Data Ethics Council, Rikke Hvilshøj, director of Danish IT, is a member and will give a status
  • Solid. Mitzi László is the Community Manager of Solid, a Tim Berners-Lee led initiative with the goal to decentralise power on the web to ensure that it is used for the global public good
  • MAIF/MyData - Sarah  Medjek from the University of Paris Nanterre will tell about how the French teachers' owned insurance company MAIF  is giving back data to their customers, and how individual data control impact individuals' attitudes and behavior
  • Ingrid Ødegaard, Founder & Chief Product & Technology Officer, Whereby (formerly Appear.in): how they focus on privacy in a global competitive video market
  • Meet the cool sponsors (Mozilla and Eyeo)
  • Discuss data ethics in practise. Share common pitfalls, view, tips and tricks with Piek Visser-Knijffl privacy and data-ethicist

 

Tilmelding:

Skriv promokoden ”DMF” i kommentarfeltet ved tilmelding via siden https://dit.dk/Konferencer/Data-Ethics-2019/Registration og vælg medlemsprisen ”Member (1.800. DKK)”. Husk at angiv promokoden DMF i kommentarfeltet.

Har du spørgsmål til konferencen kan du skrive til konferencechef i Dansk Markedsføring, Christian Grønning, på cg@markedsforing.dk

 

 

Tidspunkt

Torsdag 10. oktober 2019 (Kl. 08.30-17.00)2019-10-10 08:30:002019-10-10 05:00:00Europe/CopenhagenTag med Dansk Markedsføring til European Data Ethics ForumArbejder du med dataetik? Og interesserer du dig for, hvordan du som privatperson og virksomhed kan beskytte data? Og hvordan du etisk korrekt bør behandle andre menneskers data? Så tag med Dansk Markedsføring til European Data Ethics Forum d. 10. oktober i Center for Ledelse i København. For tredje år i træk afholder DANSK IT og tænkehandletanken DataEthics dette internationale forum med fokus rettet på de dataetiske problemstillinger, som påvirker både virksomheder og privatpersoner. Konferencen belyser også, hvordan det at behandle forbrugere etisk ansvarligt, rent faktisk kan være et konkurrenceparameter. Dansk Markedsføring går ind som partner på denne konference, fordi vi ser stor vigtighed i at deltage i diskussionen om de dataetiske principper ud fra en kommerciel marketingsynvinkel såvel som ud fra et privat databeskyttelsesperspektiv.Folke Bernadottes Allé 45 Dansk IT & Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 1 800,00 (Kr 2 250,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 3 385,00 (Kr 4 231,25 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Center for Ledelse
    Folke Bernadottes Allé 45

Arrangeret af

  • Dansk IT & Dansk Markedsføring

Relaterede artikler