Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
TAG MED DANSK MARKEDSFØRING TIL IOT WEEK
Body: 

Bliv klogere på markedsføringspotentialet i ”Internet of Things” og få unik inspiration til, hvordan data indhentet fra IoT-enheder kan bruges til at booste markedsføringsindsatser, og hvordan IoT-produkter skaber nye og forbedrede kundeoplevelser. Bliv inspireret af nogle af de mest interessante og innovative cases indenfor ”IoT in Marketing”, og få belyst, hvad fremtiden bringer for marketingfolk i en verden af lynhurtigt 5G-internet og milliarder af forbundne digitale enheder.

I uge 25 forvandles Smilets By til Europas største IoT-konference, hvor innovation, teknologi og samfund spiller sammen om potentialet i The Internet of Things. IoT Week samler flere tusinde deltagere hvert år og har tidligere været afholdt i Venedig, London, Barcelona, Lissabon, Beograd, Geneve, Helsinki og Bilbao.

Tirsdag d. 18. juni er Dansk Markedsføring stolte samarbejdspartnere på denne storslåede begivenhed, og tilbyder medlemmer 20 % rabat på billetprisen. Denne dag har ekstraordinært fokus på ”IoT in Marketing” samt temaer som internationalt samarbejde om FNs klimamål, IoT Market & Business Models og nye IoT-teknologier.

Efter den officielle åbning om formiddagen står Dansk Markedsføring efter frokost for det særligt tilrettelagte ”IoT in Marketing”-spor, som dykker ned i IoT set fra en markedsføringsvinkel.

Tuesday June 18: Official opening of IoT Week 2019 + afternoon track “IoT in Marketing”:

08:00-09:00: Welcoming Coffee & Registration – Musikhuset Aarhus

09:00.12:30: IoT Week Official Opening Ceremony featuring (among many others) keynote speakers:

  • Casper Klynge, Denmark’s TECH Ambassador
  • Mads Nipper, CEO, Grundfos
  • Marianne Dahl Steensen, CEO, Microsoft Denmark
  • Jacob Bundsgaard, Mayor of Aarhus
  • Flemming Besenbacker, Chairman of the Carlsberg-foundation
  • Jens Wandel, Special Advisor to the The United Nations Secretary General

12.30-13.30: Networking Lunch

13.30-14.00: Peter Loell, Director, Hearts & Science: “MarkIOTing: How does marketing look in a world of connected devices? Which brands will be winners and what are the key elements to succeed?

14.00-14.30: Michael K Rasmussen, Founder of purpose@heart ApS, Independent Brand Strategist & Former SVP Brand at VELUX Group: “Get more out of your brand in a digital world - the VELUX journey”

14.30-15.00: Kim Krogh, SVP, Head of Global Technology Strategy and 5G Strategic Program, Telenor Group: “Will 5G, IoT and AI be the perfect storm for future marketers?”

15.00-15.30: Break

15.30-16.00: Marcus Nyman, Sales Director Nordics & Israel, Oracle Marketing Cloud: “Let’s Get Loud! Motorcycles, Speakers & More. IoT case stories from Yamaha and Denon”

16.00-16.30: Alex Whittaker, Associate Partner, Prophet: "IoT in Marketing – the digital transformation of place”

Dagen afsluttes med deltagelse i den officielle velkomstreception på Aarhus Rådhus og ARoS Aarhus Kunstmuseum.

Fuldt program til IoT Week i Aarhus: https://iotweek.org/program-2019/

Tilmeld dig dagen den 18. juni og oplev officielle åbning af IoT Week samt det ekstraordinære ”IoT in Marketing”-spor arrangeret af Dansk Markedsføring.

Normalpris for Tuesday-pass = 2.810,- inkl. moms

Medlemmer af Dansk Markedsføring får 20 % rabat og betaler blot 2.250,- inkl. moms med koden: IoTMarkedsforing2019!

Sign up: Go to the registration page (http://registration.iotweek.org/):

  1. In the drop-down menu “Type of ticket” choose the following kind of ticket: “One day access pass – Tuesday (incl. Monday)”
  2. Enter your special Promotional code: IoTMarkedsforing2019!
  3. Click the “Use code” button and the price changes
  4. Enter participant information
  5. Accept Terms and Conditions
  6. Finish by clicking the “via Credit card” button. 

 

Tidspunkt

Tirsdag 18. juni 2019 (Kl. 09.00-17.00)2019-06-18 09:00:002019-06-18 05:00:00Europe/CopenhagenTAG MED DANSK MARKEDSFØRING TIL IOT WEEK I AARHUS Bliv klogere på markedsføringspotentialet i ”Internet of Things” og få unik inspiration til, hvordan data indhentet fra IoT-enheder kan bruges til at booste markedsføringsindsatser, og hvordan IoT-produkter skaber nye og forbedrede kundeoplevelser. Bliv inspireret af nogle af de mest interessante og innovative cases indenfor ”IoT in Marketing”, og få belyst, hvad fremtiden bringer for marketingfolk i en verden af lynhurtigt 5G-internet og milliarder af forbundne digitale enheder.I uge 25 forvandles Smilets By til Europas største IoT-konference, hvor innovation, teknologi og samfund spiller sammen om potentialet i The Internet of Things. IoT Week sThomas Jensens Allé 2, 8000 AarhusDansk Markedsføring & IoT Week

Kursuspris

  • Medlempris Kr 1 802,00 (Kr 2 252,50 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 2 250,00 (Kr 2 812,50 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & IoT Week

Relaterede artikler