Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Social Selling på Linkedin
Body: 

Dette kursus afholdes også i København tirsdag 6. november 2018

Øg din virksomheds synlighed og salg via LinkedIn

Social selling er en metode til at udvikle relationer, som kan konverteres til forretning. I 2018 gøres dette primært via de sociale medier såsom LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter. Her kræver det et forholdsvist højt og kontinuerligt aktivitetsniveau på den eller de platforme, som du skal være på for at ramme din målgruppe, hvis du vil have succes. Det handler i bund og grund om at opbygge tillid og kapitalisere på denne tillid forretningsmæssigt. Det handler om at identificere den tillid du allerede har i dit netværk, og kapitalisere på denne tillid forretningsmæssigt. Dernæst drejer social selling sig om, at du udvider dit netværk og tiltrækker nye kunder gennem deling af din ekspertise og viden.

Kursus med udgangspunkt i LinkedIn

På denne heldags-workshop lærer du om social selling metodikken. Det hele vil foregå gennem hands-on træning i, hvordan man konkret kommer i gang med at bruge social selling i de daglige salgs- og marketingindsatser.

LinkedIn er først og fremmest et socialt medie, som kører på netværkstanken. Derfor er det vigtigt, at virksomheder indtræder på de præmisser, for det er også den vej igennem, man laver forretningsmæssige relationer på LinkedIn. Derfor gennemgås grundpræmisserne: Synlighed, “likeability” og tillid. 

Det får du ud af kurset

  • Hvordan du bruger LinkedIn som salgsværktøj
  • Hvad social selling metodikken går ud på
  • Hvordan du udbygger dit netværk med fokus på etablering af forbindelse til såvel eksisterende kunder som potentielle nye kunder
  • Planlægning og udarbejdelse af engagerende statusopdateringer
  • Hvordan du udstiller din virksomheds ekspertise på LinkedIn
  • Fastlæggelse af social selling indsatser og frekvens

 

Målgruppe:
Du arbejder eller vil gerne arbejde professionelt med LinkedIn og bruge LinkedIn til at skabe forretning. Bemærk at kurset primært henvender sig til B2B virksomheder.

Lidt om underviseren:
Casper Pedersen er partner i Content Marketing- og Social Selling Company. Her rådgiver han virksomheder i, hvordan de konverterer content og connections til forretning i den digitale verden. Casper bevæger sig i krydsfeltet mellem salg og marketing og underviser virksomhedernes medarbejdere i social selling og content marketing.

 

Tidspunkt

Tirsdag 30. oktober 2018 (Kl. 08.30-16.00)2018-10-30 08:30:002018-10-30 04:00:00Europe/CopenhagenAarhus: Social Selling på LinkedinDette kursus afholdes også i København tirsdag 6. november 2018Øg din virksomheds synlighed og salg via LinkedInSocial selling er en metode til at udvikle relationer, som kan konverteres til forretning. I 2018 gøres dette primært via de sociale medier såsom LinkedIn, Facebook, Instagram eller Twitter. Her kræver det et forholdsvist højt og kontinuerligt aktivitetsniveau på den eller de platforme, som du skal være på for at ramme din målgruppe, hvis du vil have succes. Det handler i bund og grund om at opbygge tillid og kapitalisere på denne tillid forretningsmæssigt. Det handler om at identificere den tillid du allerede har i dit netværk, og kapitalisere på denne tillid forretningsmæssigt. Dernæst drejer social selling sig om, at du udvider dit netværk og tiltrækker nye kunder gennem deling af din ekspertNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Hvordan du bruger LinkedIn som salgsværktøj
  2. Hvordan du udbygger dit netværk med fokus på etablering af forbindelse til såvel eksisterende kunder som potentielle nye kunder
  3. Hvordan du udstiller din virksomheds ekspertise på LinkedIn
  4. Fastlæggelse af social selling indsatser og frekvens

Relaterede artikler