Erfaring
Jakob startede som kommunikationsrådgiver hos Barfod Kommunikation i 2007. I 2009 kom han til GoViral som Nordic Account Director. Siden da er han blevet MD for de tre nordiske kontorer for videoaktiveringsnetværket Be On (tidligere GoViral), en AOL Networks afdeling, hvor han arbejder på at sætte fokus på den digitale dagsorden med online video.
Motivation
Jakob Stigler og Be On var nogle af de første til at indse værdien af en øget fokusering på brugen af levende billeder/online videoens indtog i annoncering på tværs af medier. Flere millioner brugere trykker hver dag ind på en af Be Ons videoer i 90 lande, et potentiale som Be On globalt har været bedst til at udnytte. Jakob har selv et innovativ mindset, der passer godt til en global medie- og content virksomhed som Be On. Det lader ham se fremad og være forandringsparat i forhold til at følge med og udnytte digitale brugeres skiftende tendenser og adfærd. Det har sikret Jakob stærke resultater for Be On i sine år som Nordisk CEO, og det er hans evne til at være fremadskuende og hans fagligt unikke digtiale kompetence, der lander ham en plads på The M List 2017.