Erfaring
Karrieren startede Nicolas i 2014 hos den mindre virksomhed Surftown, hvor han fik bred erfaring med alle marketingdisciplinens områder. Herefter rykkede han til GroupM og specialiserede sig i de mere tekniske sider af digital markedsføring, senest som Custom Solutions Specialist. I 2018 begyndte Nicolas’ rejse hos SAS, hvor han i dag sidder som Marketing Technology Manager i Stockholm.
Motivation
”At rejse er at leve” er et citat, Nicolas Nezzo i den grad har taget til helt nye højder. Siden han landede hos SAS, har han accelereret ikke blot sin egen udvikling, men også sat fart under Skandinaviens største flyselskabs vinger. Med fremtiden som destination spiller Nicolas en drivende kraft i at automatisere kampagner via selvlærte algoritmer, på tværs af 22 globale markeder og digitale kanaler. Det har gjort vækst til SAS’ faste marketingmedrejsende. Med et stærkt teknisk marketingfundament og en god forståelse for kunder, har Nicolas spillet en afgørende rolle i at implementere AI i en stor del af det globale mediekøb, øge onlinebookinger med 34 % og skabt mere end 17 % ROI på kampagner. Unikt potentiale, der hylder Nicolas med SAS’ titel ”Performer of the Year” og en sikker plads på The M Talents.