Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



BJARNE SPELLERBERG

Titel:
CEO
Virksomhed:
Boye & Spellerberg
Titel:
CEO
Virksomhed:
Boye & Spellerberg
Erfaring:
Bjarne startede sin karriere hos McCann i 1992. Derefter kom han til Rapp-Collins og senere Wibroe, Duckert & Partners, hvor han frem til 2013 var CEO og partner. Derfra valgte Bjarne at starte sit eget bureau i samarbejde med Peter Boye, der i dag huser kunder som TDC, Dansk Reklamefilm og Storebælt.

BJARNE SPELLERBERG

Bjarne Spellerberg er en mand med personlig drivkraft og engagement. Efter otte år på internationale bureauer, sikrede Bjarne sig en stilling hos Wibroe, Duckert & Partners, der førte til en rolle som Partner og CEO. Siden sit berømte exit, har Bjarne markeret sig på den danske bureauscene gennem både meget flotte økonomiske resultater samt iøjnefaldende og visionære kampagner i samarbejde med Peter Boye og deres fælles reklamebureau Boye & Spellerberg. Det er Boye & Spellerberg's flotte resultater samt faglige drive og vilje, der gør Bjarne til en af branchens mest interessante bureaudirektører og en stærk profil på The M List 2017.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
At bureauet har formået at styrke sin position i markedet. At bureauet har fastholdt eksisterende kunder, samtidig med nye kunder er kommet til. At bureauets økonomi fortsætter den stabile udvikling.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
At vi som branche stadig ikke formår at arbejde sammen og lære af hinanden.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
Tiltrække de rigtige kunder, som gør, at vi kan tiltrække de rigtige kompetencer, som kan lave de rigtige løsninger.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Bøger, film, mine børn, udstillinger, SXSW, TED etc.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
1) Der er for mange i vores branche med holdninger til ALT. Det er en fagsygdom. Mange har gjort sig til eksperter uden reelt at have præsteret selv. Fokuser på egen leverance i stedet. 2) Der er ikke behov for mere, men bedre. Hellere få fantastiske nedslag på vegne af vores kunder. Kvalitet har alle dage været bedre end kvantitet.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Hovedparten af min tid skal bruges sammen med sjove, dygtige, inspirerende, nysgerrige og kloge mennesker.

custom add this