Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



KASPER SØVSØ

Titel:
Senior Director, Online
Virksomhed:
Telenor DK
Titel:
Senior Director, Online
Virksomhed:
Telenor DK
Erfaring:
Kasper startede i 1993 som Marketing Coordinator for 3L Ludvigsen og derefter som Product Manager hos ActiveGroup, inden han blev Marketing Consultant hos Coop. Han satte for første gang foden inden for telebranchen som Marketing Manager i Telia i 2000, hvorefter han tilbragte knap ti år hos Flügger. Her forlod han i 2013 sin stilling som direktør for Brand Communication, CRM og E-commerce, og blev senere Senior Director for Digital Channel og Interfaces for Telenor DK.

KASPER SØVSØ

Kasper Søvsø er en prisvindende marketer med høje visioner. Han var manden bag digitaliseringen af Flügger, hvor han med stor succes var med til at lancere webshoppen samt Flüggers kundeklub, som hurtigt omfattede mange nye medlemmer. Succesen fortsætter hos Telenor, hvor han er drivkraften og manden bag en af de største digitale transformationer i den europæiske teleindustri, og hvor det nye koncept OneScreen vandt prisen Best New Platform til Danish Digital Awards 2016. Kaspers spændende digitale, innovative kompetencer og synlige resultater er medvirkende til, at han i år er en del af The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
Digital/Business Transformation har været højt på agendaen her hos Telenor i de seneste år. I 2016 lancerede vi vores nye digitale platform OneScreen, der er bygget på visionen om at kunne drive et digitalt omnichannel teleselskab. Selvom det har været en vanskelig fødsel, så er vi kommet godt fra start og grundlaget for at nå vores ambitioner om at kunne levere en ny og bedre kundeoplevelse er nu på plads
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
Der er altid en vej - så skuffelser samler jeg ikke på.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
Vi skal i 2017 have korrekte beviser på at vores transformation også giver en positiv kunde- og forretningsimpact. Vi skal se en enorm udvikling i vores digitale forretning og de digitale løsninger vi tilbyder vores kunder. Så 2017 kommer til at byde på mange udfordringer heriblandt vores organisering og way of work.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Et par konferencer om året, netværk og en masse dygtige kollegaer.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Med den hastighed forandringer sker rundt om os, skal vi hele tiden udfordre vores antagelser og dem som vores kollegaer, leverandører og chefer har. Selvom vi har mængder af værktøjer, der kan levere data og insights til os, er vi stadig ikke gode nok til at bruge dem aktivt i vores daglige arbejde.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Vi skal i 2017 have korrekte beviser på at vores transformation også giver en positiv kunde- og forretningsimpact. Vi skal se en enorm udvikling i vores digitale forretning og de digitale løsninger vi tilbyder vores kunder. Så 2017 kommer til at byde på mange udfordringer heriblandt vores organisering og way of work.

custom add this