Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



PETER BOYE

Titel:
Kreativ direktør
Virksomhed:
Boye & Spellerberg
Titel:
Kreativ direktør
Virksomhed:
Boye & Spellerberg
Erfaring:
Peter startede sin imponerende kreative karriere som Copywriter hos Saatchi & Saatchi i 1995 og har sidenhen siddet som kreativ direktør hos Agitator,Wibroe, Duckert & Partners og Saatchi & Saatchi. Peter blev i 2011 partner hos Mensch og var kort tilbage hos Wibroe, Duckert & Partners, inden han i 2013 sammen med Bjarne Spellerberg stiftede bureauet Boye & Spellerberg.

PETER BOYE

Peter Boye er med sin bureaubaggrund fra nogle af landets førende bureauer, sin skarpe pen samt den ene halvdel af det fremadstormende Boye & Spellerberg igen at finde på dette års The M List. Peter formår efter mange år i bureaubranchen fortsat at udfordre og udforske både kunder såvel som branchen og har været en bærende del af årets flotte resultater hos Boye & Spellerberg med vækst på både top- og bundlinjen. Peter har med skarpe kreative koncepter og en visionær tilgang til faget samt flotte resultater sikret sig en plads på The M List igen i år.

Hvad har været din største professionelle succes i 2017?
Relanceringen af BroBizz.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2017?
En tabt bureaukonkurrence om et projekt, vi ikke gjorde os umage nok med at vinde.
Hvad bliver din største marketing udfordring i 2018?
Bureauets nye website.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Hvor jeg mindst regner med det.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Poul Mikkelsen fortjener et klap på skulderen for at stadig at være den mest begavede og indsigtsfulde debattør i vores branchemedier. Der bliver (igen) brug for alt det, han fortæller os om vores metier, i de kommende år.
Hvis 2018 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
At finde nøglen til at bruge mindre tid på det uvæsentlige og mere på det væsentlige.

custom add this