Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



JAKOB LANGEMARK

Titel:
Administrerende direktør
Virksomhed:
Hello Great Works / NoA
Titel:
Administrerende direktør
Virksomhed:
Hello Great Works / NoA
Erfaring:
Jakob startede karrieren som Category Manager hos Unilever og blev i 1999 forfremmet til Nordic e-business Manager. Siden har han haft en række højtstående stillinger som bl.a. Owner/COO hos Adtomic. I 2006 blev han CEO hos Hello Group og senere Creative Director og International Man of Business. Siden 2011 har Jakob været administrerende direktør hos Hello Great Works.

JAKOB LANGEMARK

Jakob Langemark er en af de dygtigste digitale marketingprofiler i Danmark og dermed ikke til at komme udenom på den danske bureauscene. Gennem de seneste år har han som CEO for Hello Group været med til at skabe et af de mest toneangivende digitale bureauer herhjemme. Jakob har formået at udnytte fusionen med Great Works og det nordiske bureaunetværk, The North Alliance til at bringe bureauets kompetencer op på et nyt nordisk niveau og skabe grundlag for yderligere vækst. Det er derudover lykkedes ham fortsat at udbygge kendskabet til Hello Great Works og dermed positionere bureauet som en af Danmarks førende og mest kreative digitale innovationsvirksomheder. Jakobs meget empatiske tilgang til bureaudrift kombineret med høj faglighed og strategisk overblik gør, at han igen i år har en naturlig plads på The M List.
Hvad har været din største professionelle succes i 2018?
Min største succes har været at få integreret os i The North Alliance. Vi er flyttet sammen i mere end fysisk forstand, og det er et fantastisk fælleskab at blive en del af.
Hvad ville du gerne have gjort mere af i 2018?
Jeg ville gerne have brugt mere tid på rådgivning og idéudvikling, som jeg er vild med og god til – og lidt mindre tid på det administrative.
Hvad bliver din største marketing udfordring i 2019?
At få markedet til at dele min begejstring for The North Alliance, og min tro på, hvor meget den konstellation kan flytte for kunderne.
Hvordan forventer du, at din rolle vil forandre sig i 2019?
Jeg forventer at få endnu mere tid til at være kundevendt i takt med, at vi kan konsolidere nogle fælles administrative opgaver på tværs af NoA.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Morten Kjær fra Clay – for at være en af de bærende kræfter bag M-listen og som derfor ikke kan komme på den selvom han i den grad fortjener at være der.
Hvis 2019 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Vi skal udvide vores samarbejde i NoA endnu mere. Have flere kunder på tværs så vi kan realisere et endnu større potentiale sammen. Samtidig skal jeg – som altid – arbejde hårdt på at sikre, at mine kolleger går glade på arbejde hver dag.

custom add this