Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



Hans Løjborg Appelby / TALENT

Titel:
Partner & Client Director
Virksomhed:
Mindmill
Titel:
Partner & Client Director
Virksomhed:
Mindmill
Erfaring:
Hans startede for alvor sin karriere i 2014 i en stilling som Account Manager hos Jyllands-Posten med markedsansvar for rejser og dansk turisme. I 2016 rykkede han til det digitale bureau, Mindmill, i en stilling som Client Manager, og sidder i dag som Partner & Client Director.

Hans Løjborg Appelby / TALENT

Hans Løjborg Appelby er et digitalt talent, der besidder et stærkt salgsgen, rådgivningspondus, teknisk dybde og en god portion visioner. Han er ofte et skridt foran og forstår hurtig og effektiv eksekvering. Med stor faglighed og en dokumenteret track record har Hans charmeret sig ind på listen over foretrukne, unge foredragsholdere til at berette om tendenser og udvikling inden for den digitale marketingdisciplin. Gennem karrieren har han høstet anerkendelse for sin forretningsforståelse, som han bl.a. har vist i løsninger for hhv. VELFAC, Aon, Damstahl og EnergiDanmark. Skarpe salgs- kompetencer og naturlig flair for salgsdisciplinen karakteriserer Hans, som er strøget op ad karrierestigen hos Mindmill og direkte ind på The M Talents.
 
Hvad har været din største professionelle succes i 2019?
At se hvordan vi er lykkes med at skalere vores koncept, og hvor bekræftende det har været, at se nogle af landets største B2B virksomheder tilvælge vores B2B Marketing Framework i tæt konkurrence med andre dygtige bureauer. Vi er lykkes med at gøre det komplicerede simpelt i en digital forandring. Det er jeg stolt af.
Hvad er dit mål for 2020?
At vi fastholder vores position samtidig med, at vi udvikler konceptet. Vi skal være de bedste til vores lille niche, som er B2B salg og marketing. Derudover forventer jeg, at vi styrker vores kunders positioner på særligt det tyske, engelske og amerikanske marked.
Hvilken rolle ser du dig selv i om fem år?
Den rolle, jeg har i dag, er den rolle jeg ser og ønsker at have om fem år. Sammen med de øvrige partnere på Mindmill, har vi et ønske og ambition om at skabe en verdensklasse arbejdsplads og sund forretning. Derudover vil jeg gerne gøre mere ud af bestyrelsesarbejdet, hvorfor jeg også i 2020 vil tage min første bestyrelsesuddannelse.
Hvad er dit bedste råd til branchens seniorprofiler?
Som en autodidakt salg- og marketingprofil, så vil jeg ikke kloge mig på en masse teoretiske erfaringer. Mit råd er at simplificere mulighedern, digitaliseringen har givet os. Vi skal tænke kundernes strategier og aktiviteter stort, men bygge det småt og skalere på ryggen af succes. Det er i hvert fald det, der har skabt vores succes.
Hvilke tre egenskaber karakteriserer dig bedst?
Proaktiv. Ihærdig. Passioneret.
Hvor henter du inspiration henne?
Min største inspirationskilde er mine kolleger, som hele tiden deler viden og erfaringer fra kundernes kampagner og de annoncemuligheder, der opstår. Derudover bruger jeg LinkedIn, hvor jeg ser både kolleger i branchen og kunder, som deler flittigt af deres viden.

custom add this