Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



Thomas Madsen-Mygdal

Titel:
Stifter & administrerende direktør
Virksomhed:
TwentyThree
Titel:
Stifter & administrerende direktør
Virksomhed:
TwentyThree
Erfaring:
Thomas har en lang karriere som både iværksætter, designer og investor. I 1995 grundlagde han det første danske internetfirma, mondo. Og lige siden har han stået bag en række startups som Organic Network, Socialsquare, #CPHFTW og Nordic Makers. I 2005 stiftede han tech-virksomhedens Twenty Three, hvor han lige siden har siddet som administrerende direktør

Thomas Madsen-Mygdal

Ambitionerne er høje og blikket innovativt, når Thomas Madsen-Mygdal driver den danske videomarketingplatform TwentyThree. Lige fra start har Thomas haft en sjælden flair for digitalisering og ny teknologi. Kompetencer, der har gjort ham til en serieiværksætter og et samlingspunkt i det danske tech-miljø. Ikke blot har han ført TwentyThree frem mod fortsat succes og udvikling, han har også skabt sig selv en plads ved det store tech-bord. Dette med bl.a. opkøbet af den britiske konkurrent Butu og udviklingen af Techfestival som global platform med et nyt fælles løfte; "The Tech Pledge". Et løfte, der forpligter at kæmpe for, at teknologien tjener mennesket, samfundet og demokratiet. Thomas tør at gå forrest i kampen mod Silicon Valleys giganter, og som en af branchens mest nyskabende profiler, er han en klar The M List 2020-profil.
 
Hvad har været din største professionelle succes i 2019?
Stolt af at vi er en af de få europæiske virksomheder i martech markedet, der er med til at sætte det globale niveau. At vi fik udviklet Techfestival som global platform for en ny retning i teknologi, blandt andet med "The Tech Pledge", (http://techpledge.org).
Hvad ville du gerne have gjort mere af i 2019?
Kontinuerlig udfordring at have reel tid til at forme og selv skabe fokuseret. Har købt en ny tegneblok...
Hvad bliver din største marketingudfordring i 2020 hvis forudsigelserne om dårligere konjunkturer holder stik?
Hvordan forventer du, at din rolle vil forandre sig i 2020?
Mere og mere at sætte de fundamentale linier i takt med at vores team vokser.
Vil FN's verdensmål påvirke dit arbejde i 2020 - og i så fald hvordan?
Ja. Videokommunikation erstatter mange rejseaktiviteter helt essentielt, og vi arbejder aktivt med at reducere vores footprint med 40 % i TwentyThree. Vores cloud, VideoCloud, bliver i næste generation designet omkring at formindske energiforbrug.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Philip Thestrup, der i 15 år har lavet et imponerende konsistent kontinuerligt udviklende arbejde som CMO hos Aarstiderne.

custom add this