For 3. år i træk lancerer vi The M List og som noget nyt i år, er vi gået sammen med Berlingske Business om at kåre Årets CMO samme dag.
INVITATION:
Lanceringen af årets CMO og udgivelsen af The M List fejrer vi med et seminar og en reception deb 26. januar. Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Markedsføring.
PROGRAM:
- 13.30-14.00 Registrering, kaffe & netværk.
- 14.00-14.10 Velkomst v. Berlingske Business & Dansk Markedsføring.
- 14.10-15.00 International Keynote: Limitless – Soar High: Ajaz Ahmed, Founder, AKQA.
- 15.00-15.30 Keynote: Scandinavian Airlines – Optimizing the Customer Journey & Experience Using Data. Didrik Fjeldstad VP, Brand, Marketing & EuroBonus.
- 15.30-15.45 Pause & netværk.
- 15.45-16.15 Årets M Trends: Paneldebat med årets Advisory Board: Christina Tønnesen (Managing Partner, Mensch), Frederik Andersen (CEO, Vice Scandinavia) og Søren Flemming Larsen (CEO, Interflora).
- 16.15-16.45 Keynote: &CO: When the old meets the new: Robert Cerkez Creative Director &Co. & Ørnulf Johnsen Strategy Director at The North Alliance.
- 16.50-17.00 Kåring af årets CMO 2018.
- 17.00-17.05 Afrunding ved Thomas Wahl, Dansk Markedsføring.
- 17.05-? Udlevering af Årets The M List, DJ, bobler og lette snacks
KAMPAGNETILBUD:
Er du endnu ikke medlem af Dansk Markedsføring, så har du nu mulighed for at blive medlem (gælder 1 års standard medlemskab) og deltage i M List arrangementet for kun i alt kr. 1.495,- ex. moms (du sparer kr. 795,-).
Benyt rabatkoden: mlist2018medlem når du tilmelder dig.
2018 advisory boardet består af:
- Frederik Andersen, CEO, Vice Scandinavia
- Christina Tønnesen, Managing Partner, Mensch
- Søren Flemming Larsen, CEO, Interflora
- Morten Kjær, Managing Partner, Clay
- Klaus Markholt-Hansen, Partner, Holm Marcher & Co.
- Thomas Wahl, CEO, Dansk Markedsføring
De 3 partnere bag The M List, headhunterbureauet Holm Marcher & Co, strategihuset Clay og Dansk Markedsføring ønsker at samle, udfordre og udvikle marketingbranchen ved at fremhæve og hylde branchens absolut bedste og mest visionære fagfolk i en årlig bogudgivelse. The M-list er både en personlig profil af mere end 200 marketingfolk, der har udmærket sig i årets løb, og en trendanalyse med fokus på branchens udvikling fremadrettet. Er du nysgerrig efter at vide hvordan The M List udvælges kan du læse mere om kriterierne her.
Årets CMO uddeles i samarbejde med Berlingske Business.
De nominerede til årets CMO 2018 er:
- Johan Bisgaard Larsen, Head of Regional Marketing Europe, Norwegian
- Karen Bender, E-commerce & Marketing Director, Københavns Lufthavne
- Mads Jensen, CCO, Søstrene Grene
- Mette Johansen, marketing- og innovationsdirektør, Orkla Foods Danmark
- Morten Bach Jensen, Group Vice President, Group Marketing & Sales Development, Grundfos.
Vi glæder os til at se dig!