Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Årets CMO & The M List 2019
Body: 

For 4. år i træk lancerer Dansk Markedsføring The M List og samtidig kårer vi Årets CMO 2019 samme dag. 

INVITATION:
Lanceringen af årets CMO og udgivelsen af The M List fejrer vi med et seminar og en reception den 18.  januar 2019. Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Markedsføring men der er begrænsede pladser.

PROGRAM: 

  • 13.30-14.00 Registrering, kaffe & netværk
  • 14.00-14.10 Velkomst v. Dansk Markedsføring
  • 14.10-15.00 International Keynote: TBA
  • 15.00-15.30 Keynote: TBA
  • 15.30-15.45 Pause & netværk
  • 15.45-16.15 Årets M Trends: Paneldebat med årets Advisory Board
  • 16.15-16.45 Keynote: TBA
  • 16.50-17.00 Kåring af årets CMO 2019
  • 17.00-17.05 Afrunding ved Thomas Wahl, Dansk Markedsføring
  • 17.05-? Udlevering af Årets The M List, DJ, bobler og lette snacks

KAMPAGNETILBUD: 
Er du endnu ikke medlem af Dansk Markedsføring, så har du nu mulighed for at blive medlem (gælder 1 års standard medlemskab - normalpris kr. 2.495,- ex. moms) og deltage i M List arrangementet for kun i alt kr. 1.795,- ex. moms (du sparer kr. 700,- på medlemskabet og kr. 759,- på arrangementet).
Benyt rabatkode mlist2019medlem ved tilmelding. 

2019 advisory boardet består af:

De 3 partnere bag The M List, headhunterbureauet Holm Marcher & Co, strategihuset Clay og Dansk Markedsføring ønsker at samle, udfordre og udvikle marketingbranchen ved at fremhæve og hylde branchens absolut bedste og mest visionære fagfolk i en årlig bogudgivelse. The M-list er både en personlig profil af mere end 200 marketingfolk, der har udmærket sig i årets løb, og en trendanalyse med fokus på branchens udvikling fremadrettet. Er du nysgerrig efter at vide hvordan The M List udvælges kan du læse mere om kriterierne her.

De nominerede til årets CMO 2019 er:

  • Hanne Søndergaard, Arla Foods, CMO and EVP.
  • Line Bering Larsen, Bolia.com, Marketing & Omnichannel Director.
  • Lisa Gøttler, Kvik A/S, Chief Marketing and Product Officer.
  • Michala Svane, Tivoli, Vice President Sales and Marketing.
  • Morten Holst Boye, Carlsberg Group, Vice President Marketing, Denmark.

 

Medlemmer af juryen der kårer Årets CMO,

  • Jakob Bernhard Knudsen, Managing Director, Arla Foods Denmark (juryformand)
  • Anders Rene Jensen, Buying & Marketing Director, REMA 1000 - vinder 2015
  • Tore Pein Jensen, CMO, KAYAK - vinder 2016
  •  Jeanette, Fangel Løgstrup, Executive VP, Danske Bank - vinder 2017
  • Morten Bach Jensen, Group VP, Grundfos - vinder 2018
  • Majken Nielsen, CMO, IBM Denmark
  • Morten Kjær, Managing Partner Clay
  • Klaus Markholt-Hansen, Partner, Holm Marcher & Co
  • Thomas Wahl, CEO, Dansk Markedsføring

 

Vi glæder os til at se dig!

 

 

Tidspunkt

Fredag 18. januar 2019 (Kl. 13.30-18.00)2019-01-18 01:30:002019-01-18 06:00:00Europe/CopenhagenÅrets CMO & The M List 2019For 4. år i træk lancerer Dansk Markedsføring The M List og samtidig kårer vi Årets CMO 2019 samme dag. INVITATION:Lanceringen af årets CMO og udgivelsen af The M List fejrer vi med et seminar og en reception den 18.  januar 2019. Arrangementet er gratis for medlemmer af Dansk Markedsføring men der er begrænsede pladser.PROGRAM: 13.30-14.00 Registrering, kaffe & netværk14.00-14.10 Velkomst v. Dansk Markedsføring14.10-15.00 International Keynote: TBA15.00-15.30 Keynote: TBA15.30-15.45 Pause & netværk15.45-16.15 Årets M Trends: Paneldebat med årets Advisory Board16.15-16.45 Keynote: TBA16.50-17.00 Kåring af årets CMO 201917.00-17.05 Afrunding ved Thomas Wahl, Dansk MarkedsføKalvebod Brygge 5, 1560 København V.Dansk Markedsføring / Holm Marcher & Co / Strategihuset Clay

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 795,00 (Kr 993,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Copenhagen Marriott Hotel
    Kalvebod Brygge 5, 1560 København V.

Partnere

  • Billedresultat for IBM danmark

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring / Holm Marcher & Co / Strategihuset Clay

2 Gode grunde

  1. Få M List profilernes bud på de vigtigste tendenser i 2019
  2. Netværk med +300 beslutningstagere inden for salg, marketing, kommunikation og medier.