DIGITAL TRANSFORMATION


NETVÆRKSCHEF: THOMAS KRAGH, Founder & CEO at UserGap

Om Netværket

Da de digitale udfordringer og muligheder synes større end nogen sinde, er det derfor en strategisk kompetence, at kunne prioritere, udvikle og implementere digitale løsninger. Som medarbejder, leder og som virksomhed. Denne kompetence vil vi have fokus på igennem inspiration og læring fra nationale og internationale cases, så du kan realisere de digitaliserings-muligheder, der har den største værdi for din virksomhed. 

Dette sætter vi fokus på gennem 5 spændende netværksmøder i 2020, hvor vi kickstarter netværket med inspiration til debat og ny læring :

  1. Agil udvikling i større organisationer; metoder, ”Governance”, internt samarbejde, team-dannelser, involvering af ledelsen.
  2. Udvikling af digitale løsninger; Service-design, koncept-udvikling, adfærdsdesign/nudging, etiske spilleregler.
  3. Økonomi; styring af udviklings-budgetter, ROI-betragtninger, projekter, intern/ekstern leverandører.
  4. Bruger-oplevelsen; UX/Bruger-analyse, test og udviklings-teknologier, AI, Robotics – hvordan skaber vi en bedre kundeoplevelse? 
  5. Kommunikation af digital transformation, internt og eksternt.

Udbytte:

  • Ny inspiration og viden om aktuelle digitaliserings-trends
  • Sparring på konkrete digitale udfordringer
  • Adgang til et fagligt netværk og mulighed for at knytte nye personlige relationer

Jeg håber du har lyst til at deltage, udfordre ligesindede i Dansk Markedsføring og ikke mindst vil der være rig mulighed for at få sparring fra netværket, inspiration imellem møderne i form af løbende anbefalinger til artikler, bøger mv. og forhåbentligt også en videre debat af netværksarrangementets temaer og dilemmaer.

Mødetid & sted:

De kommende mødedatoer er: 

  • 19. Maj, kl. 9.00 – 12.00
  • 18. August, kl. 9.00 – 12.00
  • Flere møder på vej

Tilmelding: 

Ønsker du at tilmelde dig dette eller et af vores andre netværk (forudsætter at du er medlem af foreningen) så send en mail til: tilmelding@markedsforing.dk med følgende informationer: 

  • For- efternavn
  • Email
  • Mobilnummer
  • Titel og virksomhed
  • Navn på det netværk du ønsker at tilmelde dig

Hvis du har spørgsmål til netværket eller indholdet er du meget velkommen til at kontakte direktør i Dansk Markedsføring Thomas Wahl 2255 7244 eller tw@markedsforing.dk

Spørgsmål: 

Vi har stillet Thomas et par sprørgsmål i relation til hans rolle som netværkschef.  Hvad kan du med din baggrund og karriereforløb bidrage med?“Jeg har strategiske erfaringer qua min baggrund fra både den offentlige og private sektor og som konsulent, hvor jeg har jeg arbejdet med digitale trans- formation i 20 år.

Hvorfor er der brug for det netværk, som du står i spidsen for?Marketing skal styres digitalt for at kunne håndtere de øgede forventninger til, hvad virksomheder giver af personlig og relevant dialog og markedsføring. Marketing kræver system-understøttelse, og eksempelvis valg af IT-systemer og implementering er og bliver afgørende for resultaterne. Det kræver digital viden, sparring, hjælp og overblik.

Marketings største udfordring i 2020, når det handler om digital transformation er…“Todelt. Strategisk skal vi bevare og udvikle en relevant kunde-tilstedeværelse og -dialog, som overstiger kundens forventninger. Taktisk og praktisk venter implementering af IT-projekter som for eksempel CRM-implementering via eksempelvis SalesForce, Microsoft, Agilic og Oracle. Og så skal vi bygge kunderejser i samarbejde med IT, digital, kundeservice, produktchefer osv.