Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Adwords - Online markedsføring med Google Ads
Body: 

Målret din trafik på hjemmesiden, med de rigtige kampagner med Google Ads (Adwords). Hvis du skal tiltrække et bestemt publikum på din hjemmeside, eller vil prøve at sælge nogle specifikke produkter, er Google Ads det helt rigtige værktøj til online markedsføring.

Dette kursus afholdes også i København 22. november 2018

På dette kursus kommer du godt i gang med Google Ads. Hvordan ser en effektiv kampagne ud? Hvad er negative søgeord; og hvordan bruger man dem? Dette er blot nogle af spørgsmålene som du vil få besvaret på kursuset i Google Ads. Vi tager udgangspunkt i dit behov, og arbejder med at strukturere din online markedsføring med Google Ads.

 

Det får du ud af Google Ads kurset:

  • Du lærer at lave en struktureret kampagneplan; og udføre den
  • Best praktices inde for annoncering online
  • Do’s & Don’ts i online markedsføring
  • Du lærer at måle og rapportere på effekten af dine kampagner
  • Du får indsigt i keywordværktøjer der gør dig i stand til at forstå markedspotentialet

Det får din arbejdsplads ud af Google Ads kurset:

  • Medarbejderen bliver i stand til at varetage daglig drift af Google Ads.
  • Identificeret hvad der udgør en effektiv kampagne, og hvordan denne læring kan bruges fremadrettet
  • Opsætning af basis rapporter i Google Data Studio som synliggør jeres marketing initiativer på arbejdspladsen

Praktisk info om kurset

  • Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Ads / Adwords
  • Typiske deltagere: Kommunikations- og marketingansatte samt andre der arbejder med at tiltrække trafik til sites

Tidspunkt

Torsdag 25. oktober 2018 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz
    Frederiksgade 74E, 2th, 8000 Aarhus

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Peytz

4 Gode grunde

  1. Du lærer at lave en struktureret kampagneplan; og udføre den
  2. Best praktices inde for annoncering online og Do’s & Don’ts i online markedsføring
  3. Du lærer at måle og rapportere på effekten af dine kampagner
  4. Du får indsigt i keywordværktøjer der gør dig i stand til at forstå markedspotentialet

Relaterede artikler