Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Google Adwords - Online markedsføring med Google Ads
Body: 

Dette kursus afholdes også i København 12. marts 2019

Målret din trafik på hjemmesiden med online markedsføring som Google Ads (Adwords). 

Hvis du skal tiltrække et bestemt publikum på din hjemmeside eller vil prøve at sælge nogle specifikke produkter, er Google Ads det helt rigtige værktøj til online markedsføring.

På dette kursus kommer du godt i gang med Google Ads. Hvordan ser en effektiv kampagne ud? Hvad er negative søgeord, og hvordan bruger man dem? Dette er blot nogle af spørgsmålene, som du vil få besvaret på kurset i Google Ads. Vi tager udgangspunkt i dit behov og arbejder med at strukturere din online markedsføring med Google Ads.

Det får du ud af Google Ads kurset:

  • Du lærer at lave en struktureret kampagneplan og udføre den
  • Best practices inden for annoncering online
  • Do’s & Don’ts i online markedsføring
  • Du lærer at måle og rapportere på effekten af dine kampagner
  • Du får indsigt i keywordværktøjer, der gør dig i stand til at forstå markedspotentialet

Det får din arbejdsplads ud af Google Ads kurset:

  • Medarbejderen bliver i stand til at varetage daglig drift af Google Ads
  • Identificeret, hvad der udgør en effektiv kampagne, og hvordan denne læring kan bruges fremadrettet
  • Opsætning af basis rapporter i Google Data Studio, som synliggør jeres marketing initiativer på arbejdspladsen

Målgruppe:

  • Kommunikations- og marketingansatte samt andre, der arbejder med at tiltrække trafik til sites. Lidt eller noget kendskab til Google Ads/Adwords

Tidspunkt

Onsdag 22. maj 2019 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz
    Frederiksgade 74E, 2th, 8000 Aarhus

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Peytz

4 Gode grunde

  1. Best practices inden for annoncering online
  2. Do’s & Don’ts i online markedsføring
  3. Måling og rapportering på effekten af dine kampagner
  4. Indsigt i keywordværktøjer, der gør dig i stand til at forstå markedspotentialet

Relaterede artikler