Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Analytics - fra øvet til avanceret
Body: 

Dette kursus afholdes også i Aarhus 2. maj 2019

Du kender Google Analytics og føler dig komfortabel i brugen af det. Du ønsker at skabe liv ud fra din data og bruge det proaktivt i din dagligdag.

Dette kursus introducerer dig for avancerede analytics konfigurationer. Du får indsigt i, hvordan du administrere din egen Google Analytics konto bedst muligt, hvordan du integrerer den med AdWords, Google Tag Manager eller andre tredjeparts programmer. Derudover tager vi udgangspunkt i dine egne problemstillinger og arbejder med de mere avancerede analyseværktøjer i Google Analytics.

Er du ikke helt avanceret endnu? Så har vi et Basiskursus, som sikkert er noget for dig. 

Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af kursus i Google Analytics:

  • Du lærer at integrere forskellige programmer og tjenester ind i Google Analytics.
  • Du lærer at opsætte et betjeningspanel, som afspejler behovet på dit website.
  • Du får indsigt i avancerede filtre og databehandling i Google Data Studio.

Det får din arbejdsplads ud af kurset i Google Analytics:

  • Du får en medarbejder, som kan administrere jeres Google Analytics konto til punkt og prikke og svare på størstedelen af alle spørgsmål.
  • Struktureret plan for, hvordan man måler performance på jeres website og udfører den.
  • Avancerede betjeningspaneler og integration af data på tværs af forskellige tjenester.

Målgruppe:

  • Kommunikations- og marketingmedarbejdere & product managers. Du føler dig godt hjemme i Google Analytics, men mangler lidt konkret hjælp til at komme på næste niveau

 

 

Tidspunkt

Torsdag 13. juni 2019 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz
    Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Peytz

3 Gode grunde

  1. Du lærer at integrere forskellige programmer og tjenester ind i Google Analytics
  2. Du lærer at opsætte et betjeningspanel som afspejler behovet på dit website.
  3. Du får indsigt i avancerede filtre, og databehandling i Google Data Studio

Relaterede artikler