Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Analytics - forstå dine data
Body: 

Hvis du har en hjemmeside og du gerne vil have mest ud af dine data, er Google Analytics et fantastisk værktøj til at blive klogere på.

Dette kursus afholdes også i Aarhus 23. oktober 2018

På dette kursus introduceres du til Google Analytics, og hvordan du bruger det i din hverdag.

Du lærer, hvordan du kan trække de mest relevante data fra din hjemmeside, med udgangspunkt i dine egne problemstillinger. På kurset arbejder du med at finde og forstå data fra din hjemmeside. Derudover lærer du at bygge betjeningspaneler/dashboards gennem Google Data Studio, som passer til dine behov.

Er du allerede kendt med Google Analytics’ basisfunktioner? Så er vores Avanceret kursus i Google Analytics måske noget for dig.

Kurset i Google Analytics veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af Google Analytics-kurset:

  • Lær at identificere de gode besøg på dit website
  • Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig
  • Konkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google Data Studio

Det får din arbejdsplads ud af Google Analytics-kurset:

  • Forståelse og indsigt i Google Analytics
  • Erfaring med at læse og bruge data
  • Overblik over virksomhedens data
  • Konkrete værktøjer til synliggørelse af data

Praktisk info om kurset

  • Niveau: Du arbejder måske lidt med Google Analytics i forvejen, men har ikke den store indsigt i de forskellige muligheder.
  • Typiske deltagere: Kommunikations- og marketingmedarbejdere & product managers

Tidspunkt

Onsdag 7. november 2018 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz
    Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Peytz

4 Gode grunde

  1. Lær at identificere de gode besøg på dit website
  2. Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  3. Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig
  4. Konkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google Analytics

Relaterede artikler