Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Analytics - fra øvet til avanceret
Body: 

Du kender Google Analytics, og føler dig komfortabel i brugen af det. Du ønsker at skabe liv ud fra din data, og bruge det proaktivt i din dagligdag.

Dette kursus introducerer dig for avancerede analytics konfigurationer. Du får indsigt i hvordan du administrere din egen Google Analytics konto bedst muligt, hvordan du integrerer den med AdWords, Google Tag Manager eller andre tredjeparts programmer. Derudover tager vi udgangspunkt i dine egne problemstillinger, og arbejder med de mere avancerede analyseværktøjer i Google Analytics.

Er du ikke helt avanceret endnu? Så har vi et Basiskursus, som sikkert er noget for dig. 

Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af kursus i Google Analytics:

  • Du lærer at integrere forskellige programmer og tjenester ind i Google Analytics
  • Du lærer at opsætte et betjeningspanel som afspejler behovet på dit website.
  • Du får indsigt i avancerede filtre, og databehandling i Google Data Studio

Det får din arbejdsplads ud af kurset i Google Analytics:

  • Du får en medarbejder, som kan administrere jeres Google Analytics konto til punkt og prikke, svare på størstedelen af alle spørgsmål
  • Struktureret plan for hvordan man måler performance på jeres website; og udføre den
  • Avancerede betjeningspaneler, og integration af data på tværs af forskellige tjenester

Praktisk info om kurset

  • Niveau: Du føler dig godt hjemme i Google Analytics, men mangler konkret hjælp til at komme på næste niveau
  • Typiske deltagere: Kommunikations- og marketingmedarbejdere & product managers

Tidspunkt

Onsdag 5. december 2018 (Kl. 09.00-16.00)2018-12-05 09:00:002018-12-05 04:00:00Europe/CopenhagenGoogle Analytics - fra øvet til avanceretDu kender Google Analytics, og føler dig komfortabel i brugen af det. Du ønsker at skabe liv ud fra din data, og bruge det proaktivt i din dagligdag.Dette kursus introducerer dig for avancerede analytics konfigurationer. Du får indsigt i hvordan du administrere din egen Google Analytics konto bedst muligt, hvordan du integrerer den med AdWords, Google Tag Manager eller andre tredjeparts programmer. Derudover tager vi udgangspunkt i dine egne problemstillinger, og arbejder med de mere avancerede analyseværktøjer i GoRentemestervej 56C, 2400 København NVDansk Markedsføring & Peytz

Kursuspris

  • Medlempris Kr 4 000,00 (Kr 5 000,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 500,00 (Kr 5 625,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz
    Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Peytz

3 Gode grunde

  1. Du lærer at integrere forskellige programmer og tjenester ind i Google Analytics
  2. Du lærer at opsætte et betjeningspanel som afspejler behovet på dit website.
  3. Du får indsigt i avancerede filtre, og databehandling i Google Data Studio

Relaterede artikler