Articles tabs

Courses tabs (CT)

Søgeresultater

  1. Blog entry

    Og de levede rationelt til deres dages ende...

    Rachmanski's blog For nogle dage siden fik min søn et brev fra banken (han er otte år gammel ... og går op i, hvordan andre mennesker har det  Jakob Rachmanski Halo.agency AI følelser Analyser og ...

    05. jun 18
  2. Blog entry

    Kender du din målgruppes egentlige drivkraft?

    Rachmanski's blog Hvorfor kan mange mennesker godt lide søde sager og at tjekke opdateringer ... taler ind til din målgruppes måde at være motiveret på.     Adfærd Psykologi Jakob Rachmanski Analyser ...

    14. maj 18
  3. Blog entry

    Når kampagner misser målet

    Rachmanski's blog Spiser du fisk flere gange om ugen? Hvor meget frugt og grønt spiser du om ...

    14. feb 18
  4. Blog entry

    Små ord med STOR betydning

    Rachmanski's blog Kommunikation af et budskab handler ikke kun om formidling. Kommunikation ...

    11. jul 17
  5. Blog entry

    Få kunderne til at elske dit brand

    Rachmanski's blog Vores følelser ansporer os og motiverer os til at handle. Det er ...

    07. jun 17
  6. Blog entry

    Dine valg er styret af naive forestillinger

    Rachmanski's blog Prøv at forestille dig, at du skal huske 6 situationer i dit liv, hvor du ...

    28. apr 17
  7. Blog entry

    Vil du vide, hvad der bestemmer dine beslutninger?

    Rachmanski's blog Hvis jeg siger ordet ”journalist”, tænker du så først på ordet ”gul”, ...

    31. mar 17
  8. Blog entry

    Tilbudsgivningens hemmelighed

    Rachmanski's blog Måske kan du genkende situationen. Du er ude for at bytte gaver. Og det ...

    24. jan 17
  9. Blog entry

    Opskriften på den perfekte julegave

    Rachmanski's blog Leder du stadig efter den perfekte julegave? Så brug lige et par minutter ...

    23. dec 16
  10. Blog entry

    Tving dine kunder til at tage stilling

    Rachmanski's blog Mange af de beslutninger, som bringer os i problemer, skyldes, at vi ofte ...

    13. dec 16
  11. Blog entry

    Når din Data Marketing bliver personlig

    Rachmanski's blog Du har lavet din analyse. Du ved, hvem der køber. For eksempel har du fået ...

    27. nov 16
  12. Blog entry

    En pris er en pris er en… eller?

    Rachmanski's blog Når butikken sætter en vares udsalgspris ned med fem øre, bliver det ...

    19. okt 16
  13. Blog entry

    Gør kundens valg nemmere

    være med at tro, at de ikke værdsætter det, du tilbyder, højt nok. Rachmanski's blog Analyser og ...

    25. jun 16
  14. Blog entry

    Kommunikation der øger dit salg på 5 minutter

    Rachmanski's blog Er du nysgerrig efter at vide, hvorfor kunderne nogle gange undlader at ...

    25. maj 16
  15. Blog entry

    Orkestrer dine kunders vaner

    Rachmanski's blog Ved du, hvordan dine kunder oplever dit brand? Spørger du dem? Hvis du gør, ...

    24. apr 16
  16. Blog entry

    Hvilke oplevelser giver du dine kunder?

    at vække?   Rachmanski's blog Analyser og insight CRM Retail marketing ...

    12. feb 16
  17. Blog entry

    Trig kundernes adfærd

    kunder kan gå med til mere end du tror. Hvis du bare giver dem en grund. Rachmanski's blog Analyser ...

    03. nov 15
  18. Blog entry

    Vil du have et salgsråd, der kan redde ægteskaber?

    Slut i stedet af med en god oplevelse. Rachmanski's blog Analyser og insight Design og innovation ...

    15. okt 15
  19. Blog entry

    Hvad gør du, når selvforståelsen står i vejen?

    få beslutningstagerne til at opleve en mindre risiko. Rachmanski's blog Analyser og insight ...

    02. okt 15
  20. Blog entry

    Stein Bagger og den glohede kogeplade

    gøre det, er du godt på vej til at positionere dig som deres foretrukne valg. Rachmanski's blog ...

    08. sep 15

Sider

Banners adform: Article banner 1