Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Få succes med Customer Experience Management
Body: 

Skal din virksomhed også være bedre klædt på til fremtidens konkurrence? Kom på dette gratis seminar og hør, hvordan Tivoli arbejder intensivt og succesfuldt med Customer Experience Management.

Customer Experience Management (CEM) er meget mere end blot god service, og for at få succes med det, er det vigtigt bl.a. at fokusere på parametre som;

  • hvordan en kunderejse kortlægges
  • hvordan medarbejderne motiveres og uddannes til at møde kunden
  • hvordan din virksomhed kan skabe den kundeoplevelse, der giver glade og loyale kunder

Få dele af opskriften på, hvordan Tivoli skaber betagende gæsteoplevelser, hør om CBS’s CEM-forskning, samt hvordan Tivoliakademiet har inspireret til HKs arbejde med CEM i praksis. Derudover får du nogle helt simple CEM værktøjer til, hvordan du kan gribe processen an i din virksomhed.

Program:
08.30-09.00   Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.05   Markedsføring byder velkommen
09.05-09.35   Mogens Bjerre, Associate Professor, CBS - Kundens rejse i et kundeperspektiv
09.35-09.50   Pause
09.50-10.20   Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Manager, Tivoliakademiet - Hvordan sikrer Tivoli, at medarbejderne leverer betagende gæsteoplevelser? 
10.20-10.35   Pause
10-35-11.05  Mie Møller Olesen, Konsulent, HK - Hvordan HK’s medlemsservice arbejder med at sætte fokus på medlemsoplevelsen
11.05-11.20   Paneldiskussion og spørgsmål fra salen
11.20-11.45   Mulighed for netværk

Målgruppe:
Marketingprofessionelle med ledelsesansvar for medarbejdere med kundekontakt – og deres HR-partnere.
Seminaret er ikke for studerende

Læs mere om Tivoliakademiet: tivoli.dk/akademiet

 

 

Tidspunkt

Mandag 8. oktober 2018 (Kl. 08.30-11.45)2018-10-08 08:30:002018-10-08 11:45:00Europe/CopenhagenGratis seminar: Få succes med Customer Experience ManagementSkal din virksomhed også være bedre klædt på til fremtidens konkurrence? Kom på dette gratis seminar og hør, hvordan Tivoli arbejder intensivt og succesfuldt med Customer Experience Management.Customer Experience Management (CEM) er meget mere end blot god service, og for at få succes med det, er det vigtigt bl.a. at fokusere på parametre som;hvordan en kunderejse kortlæggeshvordan medarbejderne motiveres og uddannes til at møde kundenhvordan din virksomhed kan skabe den kundeoplevelse, der giver glade og loyale kunderFå dele af opskriften på, hvordan Tivoli skaber betagende gæsteoplevelser, hør om CBS’s CEM-forskning, samt hvordan Tivoliakademiet har inspireret til HKs arbejde med CEM i praksis. Derudover får du nogle helt simple CEM værktøjer til, hvordanNordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & Tivoli

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Tivoli

4 Gode grunde

  1. CEMs betydning for forretningen
  2. Hvordan Tivoli arbejder med CEM og skaber betagende gæsteoplevelser
  3. Udviklingsprocessen, som HK har været igennem med medarbejderne
  4. Viden om, hvordan du kan gribe processen an i egen virksomhed og simple CEM-værktøjer til, hvad du kan gøre nu og her

Relaterede artikler