Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Vækst din webshop med 50 % hvert år
Body: 

Afholdes også i Aarhus 5. november 2019

Står omsætningen og indtjeningen fra din webshop ikke mål med investeringerne? Synes du omfanget af digitale indsatsområder er omfattende og u-prioriterede. Og frygter du konsekvenserne af Amazons indtog på det danske marked? Ønsker du at tage kampen op og puste mere liv i omsætningen og indtjeningen på din webshop? Og vil du i det hele taget have bedre styring og kontrol med udviklingen af top- og bundlinje på dit digitale salg.

På dette kursus lærer du bl.a. om, hvordan du med købmandsskab, organisering og struktur sikrer målrettet og kontrolleret salgsudvikling i din webshop. Vi gennemgår de vigtigste indsatsområder og hvordan du kan optimere dem i din virksomhed. IT-investeringer og styring heraf sættes under lup. Og du introduceres til de processer og værktøjer, du kan bruge i effektiv planlægning og aktivering af det digitale salg i din virksomhed.    

Som deltager lærer du bl.a.:

  • Om principperne og hovedelementerne i succesfulde webshops. Hvad er ”Need to have” og ”Nice to have”?  Og hvad har mest indflydelse på salget?
  • Om kravet til kompetencer og personlige egenskaber. Hvad kan købes eksternt og hvad skal håndteres internt?
  • Om effektfuld organisering af det digitale arbejde. Skal der out- eller insources? Hvad er fordele og ulemper?
  • Om professionel ledelse af webshop-arbejdet. Hvilke konkrete planlægnings- og styringsredskaber, sikrer de rigtige prioriteringer og giver fuld kontrol over den langsigtede udvikling og dag-til-dag-salget.
  • Om hvordan webshopsalget markedsføres. Skal den kun foregå online eller er der potentialer i et mix af online og offline medier?
  • Om opfølgningsrutiner og salgsorienteret styring af IT-udviklingen. Hvordan stiller du krav til og styrer IT-investeringerne? Og hvordan aktiverer du købmandsskabet og den sunde fornuft?

 

Målgruppe
Kurset henvender sig til dig, der gerne vil i gang med eller allerede har erfaring med webshop-salg, og som savner inspiration og konkrete værktøjer til at øge omsætningen og indtjeningen. Kurset er konkret og praktisk orienteret og både Marketing-managere, - projektledere, - koordinatorer og Brand Managers. får konkrete inputs og værktøjer med hjem, hvad enten du er en mindre start-up eller en større etableret webshop.

Underviser
Alice Monberg, Webshopspecialist med erfaring fra nogle af de største webshops i Danmark bl.a. Bilka.dk og XL-BYG.dk. Forfatter til bogen: ”Fællesnævneren der forsvandt – om digitalisering og kreativitet i forbrugermarkedsføring”.

 

Tidspunkt

Tirsdag 12. november 2019 (Kl. 08.30-16.00)2019-11-12 08:30:002019-11-12 04:00:00Europe/CopenhagenVækst din webshop med 50 % hvert årAfholdes også i Aarhus 5. november 2019Står omsætningen og indtjeningen fra din webshop ikke mål med investeringerne? Synes du omfanget af digitale indsatsområder er omfattende og u-prioriterede. Og frygter du konsekvenserne af Amazons indtog på det danske marked? Ønsker du at tage kampen op og puste mere liv i omsætningen og indtjeningen på din webshop? Og vil du i det hele taget have bedre styring og kontrol med udviklingen af top- og bundlinje på dit digitale salg.På dette kursus lærer du bl.a. om, hvordan du med købmandsskab, organisering og struktur sikrer målrettet og kontrolleret salgsudvikling i din webshop. Vi gennemgår de vigtigste indsatsområder og hvordan du kan optimere dem i din virksomhed. IT-investeringer og styring heraf sættes under lup. Og du introducereNordre Fasanvej 113, 1. salDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 1. sal

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Målrettet og kontrolleret salgsudvikling
  2. Effektiv planlægning og aktivering af det digitale salg i din virksomhed
  3. IT-investeringer og styring heraf

Relaterede artikler