Med ansættelsen af Lise Fink Vadsholt udvider Advice sin ledelse og ”styrker sin position som et af de bureauer, der kan designe og udvikle sammenhængende services og kundeoplevelser på tværs af kanaler og platforme”.

Sådan lyder det fra Advice.

– Brands opbygges i dag ved at levere værdi til modtagerne i hvert eneste kontaktpunkt, siger Espen Højlund, adm. direktør i Advice.

– Det har betydning for CMO’ens ansvarsområde, som breder sig, og i dag handler om arbejde med data og dyb indsigt i kundens adfærd og om at omsætte det i både services, værdiskabende content og kommunikation. I lyset af den udvikling har vi set et behov for at styrke vores kompetencer indenfor dialogmarkedsføring og CX yderligere.

Advice har derfor ansat Lise Fink Vadsholt, der senest var CEO for Ogilvy One. Hun indtræder som executive director for bureauets største forretningsområde Branding & Marketing, som hun nu skal videreudvikle sammen med de nuværende to directors, Birte Darting Biker og Rune Dalgaard.

Særdeles erfaren i dialog-markedsføring

Derudover får Lise Fink Vadsholt et tværgående ansvar for at videreudvikle Advices customer experience-ydelser med afsæt i sin stærke baggrund inden for dialogmarkedsføring.

– Med sine ca. 20 års erfaring med CRM og dialogmarkedsføring og en stærk passion for at tænke i sammenhængende kundeoplevelser på tværs af kanaler og kontaktpunkter, er Lise et rigtig godt match for os, fortsætter Espen Højlund.

– Vi oplever, at virksomheder i dag både skal tænke mere i relationer og samtidig bruge mange af redskaberne fra dialogværktøjskassen både strategisk og taktisk. Lises rolle bliver at forene strategisk rådgivning om kundeoplevelsen med eksekveringen af brandet i de direkte digitale touchpoints.

Ny specialist med på holdet

Hovedpersonen selv ser også frem til at bringe Advice endnu videre inden for customer experience – og til at blive en del af det store specialisthold i Advice:

– Advice har markedets måske bredeste spænd af dybe specialister, siger Lise Fink Vadsholt.

– Jeg glæder mig til at få mulighed for at bruge det til at udvikle sammenhængende services og kundeoplevelser, der både skaber kortsigtet konvertering og styrker den langsigtede relation mellem brand og kunde.

– Jeg håber naturligvis endvidere, at jeg kan styrke Advices kompetencer både i forhold til at bruge data til at udvikle brand- og kundestrategi og ift. at udnytte dialog-redskabskassen i løsningerne.

Lise Fink Vadsholt starter 1. oktober og indgår i bureauets ledelse. Hun har senest været CEO for OgilvyOne, og før det var hun som director og partner med til at opbygge DialoguePeople i PeopleGroup.

Lise Fink Vadsholt begyndte sin karriere på kundesiden som nordisk marketingchef i Codan og tidligere CRM Manager i Telia.