Mediet Markedsføring


Mediet Markedsføring er et uafhængigt journalistisk medie om marketing, reklame, tech og kommunikation, som er udkommet siden 1927.

Mediet udgives af foreningen Dansk Markedsføring. Markedsføring er mediet, hvor vi deler nyheder, viden og inspiration, så du kan holde dig opdateret med de seneste trends, metoder og teknologiske fremskridt, der er afgørende for din karriere.

Har du en god historie? så hører vi gerne fra dig!
Kontakt os direkte eller skriv til redaktionen på mail: redaktion@markedsforing.dk

Etik og citatregler

Markedsføring lægger vægt på fairness i vores relation til kilder, også når vi skriver kritisk. Derfor kan du som kilde efter aftale få dine citater til tjek for faktuelle fejl og misforståelser. Der sættes en rimelig svarfrist. Kilder kan ikke omskrive, fortryde eller ændre citater, medmindre der er tale om fejl eller misforståelser, da det ville være i strid med de presseetiske regler.

Når vi interviewer kilder, er det til citat, medmindre andet på forhånd er aftalt. Vi anonymiserer kun kilder efter særlig aftale.

Det er ikke muligt at få andre kilders citater til gennemsyn eller at stille krav til vinkling, valg eller redaktionel vægtning.

Hvis du ønsker at klage over vores journalistik, er du altid velkommen til at henvende dig til ansv. chefredaktør Andreas Marckmann Andreassen. Du kan også klage til Pressenævnet her.


Markedsførings manifest

Mediet Markedsføring er udviklingsplatformen for dit professionelle liv. Siden 1927 har vi været et sandhedssøgende og uafhængigt fagmedie, der kompromisløst dækker branchen kritisk, nysgerrigt og fair. 

Markedsføring er mediet hvor vi deler nyheder, viden og inspiration, så du kan holde dig opdateret med de seneste trends, metoder og teknologiske fremskridt. Vi er branchens samlingspunkt, og vi møder altid verden med spørgsmålstegn, og vi arbejder for læserne – ikke kilderne!