Gør dig relevant
Dansk Markedsføring er branchens talerør såvel indadtil som udadtil, og det naturlige omdrejningspunkt for alle medie-, salgs-, marketing-, reklame- og kommunikationsfolk.
Et medlemsskab er en investering i personlige udvikling og virksomhedens vækst. Dansk Markedsføring fremmer derudover god markedsføringspraksis, samt varetager markedsføringsfagets interesser overfor myndigheder og offentlighed.
Foreningens manifest:
Vi lever i en spændende tid. Aldrig har der været flere muligheder. Aldrig har der været mere data og aldrig har vores karriere ændret sig så hurtigt. Det skaber et endnu større behov for fortsat at holde sig relevant.
Din uddannelse er måske færdig, men du bliver aldrig færdig med at lære nyt. Dansk Markedsføring er udviklingsplatformen for dit professionelle liv. Vi deler nyheder, viden og inspiration, så du kan holde dig opdateret med de seneste trends, metoder og teknologiske fremskridt. Vi er klubhuset, hvor vi kan lære af hinanden, hvor du kan lade paraderne falde og for en alt for kort stund omfavne dine konkurrenter som venner og kollegaer. Det gør vi, fordi konkurrence er godt, men sund konkurrence er godt for os alle sammen.
Siden 1924 har vi været et objektivt og uafhængigt fagfælleskab.
Vi holder os relevante, fordi vi tror på, at man aldrig bliver for erfaren til at blive ved med at udvikle sig.
Mediet Markedsføring
Mediet Markedsføring er et uafhængigt journalistisk medie om marketing, reklame, tech og kommunikation, som er udkommet siden 1927.
Mediet udgives af foreningen Dansk Markedsføring. Markedsføring er mediet, hvor vi deler nyheder, viden og inspiration, så du kan holde dig opdateret med de seneste trends, metoder og teknologiske fremskridt, der er afgørende for din karriere.
Du kan læse mere om mediet Markedsføring her.