Tirsdag 28. juni 2016

AEA 2012: Her er shortlisten

09. okt 12 Bureauer Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Hele 29 arbejder er med på shortlisten til årets Advertising Effectiveness Award. Det er ny rekord, og udtryk for at bureauerne prioriterer effektivitet. ”Fantastisk”, lyder det fra DRRB’s direktør. Se hele shortlisten her.

29 ud af 49 tilmeldte cases slap igennem det første nåleøje og er med på årets shortliste til Advertising Effectiveness Awards.

Det glæder DRRB’s direktør Tine Aurvig-Huggenberger.

- AEAs styrke er, at branchen har mulighed for at vise, hvordan den arbejder og den effektivitet og værdi, der skabes, når strategi, forretningsforståelse og kreativitet går op i en højere enhed. Kort sagt er AEA et bevis for, at markedsføring virker, siger Tine Aurvig-Huggenberger og fortsætter: ”Jeg er superglad. Ikke blot har vi fået flere tilmeldinger i år end nogensinde før, men det glæder mig faktisk endnu mere, at rekordmange af buddene er af så høj kvalitet, at de er med i opløbet om at vinde priser".

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.