Der er gang i forretningen hos reklamebureauet Umwelt.

Bureauet har i løbet af året fået kunder som Playstation, BRF Kredit, cleantech-giganten Brunata og senest Velux Danmark på listen over samarbejdspartnere, og nu opruster bureauet også på medarbejderfronten.

Det sker med ansættelsen af fire nye profiler, som skal bidrage til at styrke bureauets positive udvikling yderligere.

Det drejer sig om:

Bas Meister, der ansættes som senior art director. Han kommer senest fra Hjaltelin Stahl og har masser af erfaring med innovative digitale løsninger - fra interaktive hjemmesider, animation, digital effektivitet til integrerede kampagner.

Bas er uddannet fra Design Academy Eindhoven og har tidligere arbejdet for Konstellation og Tommy Hilfiger Holland.

Victoria Pease, der er ansat som engelsk copywriter.

Victoria har en baggrund i journalistik med en master i International Journalism fra City College i London, og hun har siden 2012 arbejdet som freelance journalist for en lang række internationale rejsemagasiner, samt som redaktør på det anerkendte tyske forlag Gestalten.

Thomas Carlson, der ansættes som senior product developer. 

Thomas kommer fra Siberia i New York og han har god erfaring med at bygge chatbots, websites, services, prototypes og native apps. 

Derudover har han også erfaring med lancering af nye produkter og services.

Charlie Williams, der ansættes som junior digital designer. Han kommer fra en praktikstilling hos Umwelt og er uddannet fra KEA.