Efter mere end 20 år på kundesiden, de sidste to år som Marketing Manager for softdrinks hos Royal Unibrew, tager Rikke Lerhøj springet over bordet og sætter sig i stolen som kontaktchef på Konstellation & Republica.

Rikke Lerhøj var blandt andet med til at skabe en dobbeltcifret vækst for Faxe Kondi Booster og fik løftet salget af Faxe Kondi markant med afsættet ”Når der går sport i den”.

Med de mange millioner liter kondivand i kølvandet, er det nu på bureausiden, at hun skal være den nye holdspiller og ”... være med til at få de store, bærende og handlende ideer ud at leve”, som Rikke Lerhøj selv udtrykker det.

– Rikke har et højt drive og et fantastisk humør, og så har hun ikke mindst et imponerende CV med store FMCG virksomheder som Royal Unibrew, Coca-Cola, Toms og Unilever – herunder 9 år i udlandet. Vi tror på, at vi er det perfekte match og glæder os til at byde Rikke velkommen den 1. maj, siger Claus Leinøe, kontaktdirektør for Konstellation & Republica.

Republica vil tiltrække de ”stærkeste”

Susanne Lund, CEO, tilføjer:

– For at kunne levere de bedste løsninger til vores kunder, har vi en ambition om at tiltrække de stærkeste profiler i branchen. Det er Rikke Lerhøj et særdeles godt eksempel på.

Selv siger den nye kontaktchef:

– Jeg sagde ja med det samme, da jeg fik tilbuddet. Jeg mener, at bureauet er et af markedets mest interessante, både fordi de har rødderne solidt plantet i retail, og fordi de har integreret med det kreative digitale bureau Konstellation og talentbureauet React.

– Bureauet har de optimale forudsætninger for at operere cross-channel med dets stærke bemanding: Dygtige strateger, der baserer deres forbrugerindsigter på data. Kreative, der har erfaring på alle platforme og retaileksperter, der forstår det gode købmandsskab.

– Jeg håber, at jeg kan bidrage med kundeindsigter og det, der skal til, for at omsætte det hele i en bundsolid marketingstrategi for og med kunderne, slutter Rikke Lerhøj.