For godt to år siden meldte et nyt mediebureau, stiftet af to garvede TV 2-folk, sig ind på den danske marketingscene.

Planen var at skabe et nyt mediebureau, der primært gik efter landets små- og mellemstore virksomheder.

Og det ser ud til at gå ganske fornuftigt. Kunderne – heriblandt Eurodan-huse, Sunweb og Dinitrol – er strømmet til, og i fjor blev det til et lille plus på bundlinjen.

I den senere tid er kundelisten ydermere blevet udvidet med Bedre Nætter, Davidsen Tømmerhandel, Pelican Self Storage og Dansk Kyst og Naturturisme.

Bureauet hedder Hilmar & Høgsberg efter de to stiftere, Martin Høgsberg og Morten Hilmar, og det gør det stadig, selvom partnerkredsen pr. 1. oktober er blevet udvidet med Charlotte Brunskov, der dermed træder ind i bureauets ejerkreds.

Hun kom til bureauet kort tid efter etableringen med over 18 års mediebureau-erfaring fra Carat, IUM og MEC med sig i bagagen.

- Hilmar & Høgsberg har været igennem en god udvikling siden starten, hvor vi har lært meget, fundet nye veje og vundet mange gode kunder, lyder det fra Martin Høgsberg.

- En stor del af denne udvikling har Charlotte Brunskov været en positiv faktor på. Derfor ser vi det som en enorm styrkelse af Hilmar & Høgsberg, at Charlotte nu er en del af ejerkredsen, slutter han.