Et af landets yngste mediebureauer, Orchestra, skifter adm. direktør. Ulrik Grevenkop-Castenskiold forlader stillingen, og han erstattes af John Herup, partner i bureauet.

– Det er udramatisk, fordi vi har fuld fart på, tjener penge og får masser af nye kunder, men samarbejdet i ledelsen fungerede ikke. Musikaliteten manglede, siger John Herup, der har været en del af bureau-ledelsen fra begyndelsen for godt fire år siden.

– Vi ønsker Ulrik held og lykke, og ønsker det bedste for ham i fremtiden. Nu skal vi videre og fortsætte, så vi igen i år får en topplacering på MyResearchs analyse over kundetilfredshed, fortsætter John Herup.

Orchestra står meget stærkt lige nu

John Herup er idémand og grundlægger af Orchestra og har været partner siden begyndelsen for lidt over 4 år siden.

Og han glæder sig til at overtage ansvaret, som han i øvrigt kommer til at drive videre sammen med en stærk eksisterende direktion på tre personer i Orchestra, nemlig Thomas Huniche, Kim Andreasen og Anne Norberg samt Jacob Zeeberg i datterselskabet MyProgrammatic.

– Det er min vurdering, at bureauet aldrig har stået stærkere, end det gør lige nu, fortsætter John Herup.

– Vores dialoger med både eksisterende og nye annoncører om alt fra medianeutralitet og transparens til avancerede digitale strategier og marketing automation, skaber på godt jysk en vis optimisme, og for mig vidner det om et fortsat stort uforløst potentiale. Det glæder jeg mig til at skulle være med til at indfri, slutter den nye adm.direktør.

Orchestra har bevaret alle kundeforhold i sit relativt korte liv, og har i det forgangne år endda udvidet kundeporteføljen med kunder som Tivoli, Tivoli Casino, partiet Venstre og senest Alka samt Silvan. Bureauet tjener også for tredje år i træk penge

Ulrik Grevenkop-Castenskiold erstattede Ulrik Drejsig i november 2015, da Ulrik Drejsig forlod stillingen i Orchestra for at blive landechef for VW.