Tre gange platin, to gange guld – og en Honorable Mention – for brands som Nordea, Novozymes, GE og Wonderful Copenhagen.

Denne imponerende høst kunne det danske bureau Frankly for nylig hente i hus ved awardshowet AVA Digital Awards, som den internationale organisation, Association of Marketing & Communications Professionals (AMCP) står bag.

Organisationen har base i USA og hvert år konkurrerer over 2.500 indstillinger fra over 70 lande om de kreative priser.

Og Franklys præstation glæder naturligt nok på bureauet: 

Internationale ambitioner

- Det er altid rart med anerkendelse for ens arbejde og især, når der også internationalt bliver sat pris på, hvad man som dansk bureau kan udrette, siger CEO Frank Thomsen og fortsætter:

- Vi har en ambition om at bygge op uden for vores hjemmemarked her i Norden, og at vi kan hente håndfuld digitale priser hjem fra USA, giver os masser af tro på, at vi kan indfri vores ambitioner og tage kampen op med andre europæiske og amerikanske bureauer.

Mange forskellige kategorier

Priserne ved AVA Digital Awards gives til cases inden for planlægning, koncept, design og produktion af digital kommunikation.

Det kan således være alt fra digitale kampagner, audio- og videoproduktion og websites til social media interaction og mobile marketing, og Franklys prishøst ser mere detaljeret således ud:

Platin

- Creating the most influential voice on Sustainable Banking in the Nordics  – for Nordea

- How to sell Copenhagen in 5 minutes more than 70 times a day – for Wonderful Copenhagen

- Big, bold and NO top menu – for Novozymes

Guld

- Launching the giant merger of GE and Baker Hughes – for GE/Baker Hughes

- Hosting online dialogue with start-ups to drive innovation – for Novozymes

Honorable Mention

- Hosting conversation for oil & gas professinonals  – for GE

Juryen fra AMCP bedømmer og scorer nomineringerne med op til 100 point inden for hver kategori. Fra 90-100 point belønnes med platin og 80-89 med guld.

Læs mere på www.avaawards.com  og på www.frankly.dk