2018 er begyndt rigtig godt for m/SIX, der af de næsten 700 marketingansvarlige i Imageanalysen fra MyResearch fik vurderingen ”Bedst til at skabe resultater og effekt” – og er nr. 3 på Brand Position samlet set blandt alle mediabureauer.

Og nu kan CEO Heinrich Thomsen præsentere en ny trio af markante profiler, der dels skal skærpe mediabureauets profil som data- og audience-drevet, dels understrege styrken på seniorplan.

De tre nye medarbejdere er:

·       Brian Steger – Audience Director. Han kommer fra Autobutler, hvor han var Global Head of Marketing. Før det var han på MEC, hvor han har Head of Digital. CV'et omfatter også Politiken, Berlingske, PHD og Vizeum.

·       Louise Schou-Rode – Audience Director. Hun kommer fra Havas, hvor hun har været i fem år, senest som Digital Director. CV'et omfatter også MEC og Georg Jensen.

·       Anne-Marie Diederichsen – Client Director. Hun kommer fra MediaCom London, hvor hun var Associate Director. Før det var hun Account Director hos MediaCom København. CV'et omfatter også PHD og Starcom.

Brian Steger og Louise Schou-Rode indtræder begge i ledergruppen i m/SIX, hvor de får ansvar for hvert sit client team med ansvar for at udvikle både forretningen og kompetencerne.

- Vi understreger med disse ansættelser og titler, at audiences sammen med data og teknologi er bureauets omdrejningspunkt, og det afspejler samtidig den øgede efterspørgsel, vi oplever i markedet efter disse kompetencer, siger Heinrich Thomsen.

I klarede jer godt i årets Imageanalyse – hvad siger det dig?

- At vores profil står skarpt. Vi tager afsæt i kundernes kunder og tænker altid mennesker og adressérbare segmenter før platforme og media. Og med en fleksibel og nytænkende mentalitet kan vi navigere og rådgive vores kunder på tværs af data og teknologi.