Torsdag 23. oktober 2014

Very lander nordisk storkunde

07. jan 13 Bureauer Skrevet af Susanne Ingemann
0

Community marketing-bureauet Very har vundet et stort nordisk digitalt pitch i gum-kategorien for Kraft Foods, der nu hedder Mondelez International. Dermed bliver Very nu lead-bureau for Stimorol og Twist i Norden.

I konkurrence med 50 andre bureauer i Norden er community marketingbureauet Very valgt som ét ud af fem bureauer, der skal sætte en række fremtrædende brands fra fødevaregiganten Mondelez International – tidligere Kraft Foods – på det nordiske landkort.

Kontrakten løber indtil videre i tre år, og Very skal stå for at implementere en ny digital brandstrategi på tværs af Norden for Stimorol og V6 - samt lancere det nye brand Twist til yngre, medievante målgrupper.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.