Søndag 20. april 2014

Søgefelt

Skræddersy dine tv-reklamer

27. nov 12 Digitalt Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Annoncører kan nu distribuere web-tv-reklamer tilpasset hver enkelt seer på tværs af iPads, Smart TV og andre enheder med netforbindelse. ”Der er store gevinster at hente”, lyder det fra selskabet bag, Adobe.

Software-virksomheden Adobe er på vej i luften med en beta-version af videoplatformen Primetime, der måske indvarsler en ny tv-reklame-æra.

Der er i hvert fald tale om ny standard for web-tv i broadcast-kvalitet, der gør det muligt at distribuere individuelle tv-reklamer på tværs af iPads, Smart TV og andre enheder med netforbindelse, lyder det.

Beta-version af videoplatformen, Primetime, integrerer distribution og annoncering af tv-indhold på tværs af alle enheder med netforbindelse.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.