Torsdag 24. april 2014

Søgefelt

Apollo går satirevejen

19. dec 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Rejseselskabet Apollo har indgået samarbejde med den kreative duo Mikael Wulff og Anders Morgenthaler - bedre kendt som Wulffmorgenthaler. Duoen passer godt ind i Apollos univers, siger rejseselskabets marketingchef, som generelt mener, der mangler ironisk distance i meget af tidens markedsføring

Sidste år hyrede rejseselskabet Apollo ”den græske gud” af samme navn som frontfigur i sin markedsføring, og nu har selskabet indgået endnu en uortodoks samarbejdsaftale.

Denne gang med den kreative duo Mikael Wulff og Anders Morgenthaler - bedre kendt som Wulffmorgenthaler - bag både en internet-tegneserie og en satirisk tv-serie sendt på DR2. Blandt andet.

De to herrer skal ifølge aftalen skabe en række satiriske striber eksklusivt for Apollo, som alle har relevante og humoristiske indspil til det at rejse, og samtidig bliver Apollo sponsor for siden Truth Facts under heltnormalt.dk/Politiken.

Ulrik Nissen, marketingchef for Apollo, siger:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.