Torsdag 26. maj 2016

Arla satser på ostemagere

28. jan 16 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Arla-brandet Riberhus skifter skuespillere ud med ægte ostemagere i nyt reklameunivers, som er i luften i denne uge. Ogilvy har eksekveret, og du kan se filmene her.

Relaterede artikler

Arla lancerer i denne uge de første tre reklamefilm i et nyt reklameunivers for ostebrandet Riberhus, hvor skuespillere er udskiftet med ægte ostemagere.

Under titlen ”virkelige fortællinger fra Riberhus” giver fire ostemagere fra Taulov og Tistrup Mejeri således et indblik i håndværket og ekspertisen bag Riberhus-ostene.

Alle scener i filmene er optaget på Arla-mejerierne Taulov Mejeri og Tistrup Mejeri og er et portræt af, hvad ostemagerne rent faktisk arbejder med til daglig. Lige fra lagring af ostene i den rigtige temperatur til antallet af huller i osten.

Og det er ikke tilfældigt, at Riberhus har byttet skuespillerne ud med rigtige ostemagere og kulisserne med de rigtige mejerier i de nye reklamefilm.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.