Tirsdag 22. juli 2014

Bedste danske Epica

26. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
4

EPICA 2012:En Epica d’Or og tre guld hentede danske bureauer ved reklame-EM, det bedste resultat nogensinde. Thomas Falkenberg og M2Films Epica d’Or er i sig selv en triumf, der fortæller, at vi godt kan bide skeer med de store.

Film Grand Prix’en i Cannes og Epica d’Or er de to tungeste filmpriser, bureauer og virksomheder aspirerer til, og fra i fredags har Danmark for første gang spist brød med de store. Ikke med Lego, Carlsberg og Arla som annoncører, nej, med Midttrafik som den modige kunde.

Og som de udførende kræfter finder vi Thomas Falkenberg i et smukt samarbejde med Jan P, vicedirektør Ronni Madsen og deres team i M2Film. Kollektivets gode kemi udløste Epicas fornemste Award for Midttrafiks ”Bussen” i konkurrence med ”The Bear” for Canal+ og ”Cartier Odyssey” for Cartier.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.