Mandag 22. december 2014

B&O-brand scorer designpris

28. nov 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
1

B&O’s ”billig-brand”, B&O Play, har vundet endnu en designpris for selskabets iøjnefaldende musiksystem BeoPlay A9.

Er det en parabol? Er det en skydeskive? Nej, det er såmænd bare et musiksystem, og det hedder BeoPlay A9.

Bag det står danske B&O, eller snarere den danske virksomheds ”billig-brand”, B&O Play, der blev lanceret for snart et år siden. Det med billig skal tages med et gran salt, da musiksystemet trods alt er forsynet med en prislap på næsten 15.000 kroner.

Nu har B&O så hevet en designpris, ”IF product design award 2013”, hjem for BeoPlay A9.

Det er en international pris for design, hvor juryen vurderer ud fra blandt andet kvalitet, valg af materialer, graden af innovation, funktionalitet, ergonomi og meget mere. BeoPlay A9 blev valgt blandt 3.011 tilmeldte produkter.

Flere priser til B&O Play

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.