Lørdag 20. december 2014

Carlsberg-app godt fra start

18. dec 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Den nye gå-i-byen applikation, CrowdIt, som Carlsberg sendte i luften i november, har på seks uger fundet vej til 21.000 danskeres mobiltelefoner.

Relaterede artikler

Da danskerne på J-Dag den 2. november kastede sig ud i det pulserende by-liv for at lede efter årets slæde-pilsnere, fik de samtidig Carlsbergs nye mobil-applikation CrowdIt forærende.

App’en, som blandt andet udnytter muligheden for mobile rabatkuponer - giver brugerne mulighed for at finde vej i byen og – via integration med Facebook - finde venner og dele ruter og information om, hvor byturen går hen, eller hvor byens bedste koncert er.

Og det kan danskerne tilsyneladende godt lide, for ifølge bryggeriets seneste opgørelse hjælper app’en allerede nu, efter blot seks uger på markedet, flere end 21.000 danskere med at finde vej i byen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.