Lørdag 25. oktober 2014

DIA: Nu med forretningsfokus

11. feb 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Danish Internet Award (DIA) er award-showet, hvor det er kreative, digitale genistreger som fejres, men det betyder ikke mindre fokus på forretningsmæssig effekt og de gode integrerede løsninger, lyder det fra juryformand Kim Jong Andersen.

I fjor tiltrådte Kim Jong Andersen som ny juryformand ved Danish Internet Award (DIA), og det medførte en hel del ændringer.

Ikke blot blev antallet af priser væsentligt øget. Det samme gjorde juryerne bestående af fagfolk, og udvidelsen fortsætter i år, lyder det fra juryformanden, der til daglig passer et job som Senior Vice President i bureauet ADtomic.

- Vi øger fra 17 til 21 kategorier, så der i år, inklusive særpriser, bliver uddelt i alt 23 priser, siger han.

Men det er ikke de største forandringer ved DIA anno 2013. Det handler i langt højere grad om at tilpasse sig bureaubranchens virkelighed, hvor kampagner bliver sværere og sværere at sætte i bås.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.