Tirsdag 24. maj 2016

Ford vil tale om skilsmisse

23. feb 16 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
1

Ford Danmark lancerer i dag - sammen med Very, Mindshare, Be On og instruktør Daniel Kragh-Jacobsen (New Land) - en ny reklamefilm, der ikke bare er 16 minutter lang, men som også lægger op til dialog om...skilsmisse.

Som regel handler bil-reklamer om funktioner og teknik - om bremser, parkerings-assistent, dæk, indtræk, osv. Men nu går Ford Danmark i stedet all-in på de store følelser.

Bilmærket lancerer i dag - i samarbejde med Very, Mindshare og Be On - en reklamefilm, der varer hele 16 minutter og fortæller historien om en familie, som gennemgår en skilsmisse.

Med det utraditionelle tema vil Ford Danmark gerne udfordre det glansbillede, som bilreklamer typisk maler af den lykkelige familie på vej mod nye eventyr.

- I stedet rykker vi helt tæt på hverdagen, hvor overskud kan være en mangelvare i et familieliv, der smuldrer, forklarer Kristine Dam Jensen, der er Marketing & Communications Supervisor for Ford:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.